keskiviikko 4. helmikuuta 2009

be mine?

mun tänhetkinen kamera on huippusuloinen vaaleanpinkki söpöläinen. valitettavasti kyseinen laite ottaa todella rakeisia kuvia joista ei saa pahemmin selvää. tää ongelma on täälläkin tainnut näkyä..
nyt ois siis haaveena uus kamera. okei, mul on kans jossain mun vanhempi kamera jolla sai suht selkeitä kuvia. mut sen olinpaikasta ei just nyt oo kauheesti tietoa. ja ku taisin iskeä silmäni yhteen tiettyyn kivaan yksilöön jonka sais tällähetkellä omaks about 300€ hintaan (verkkokaupassa 290€). sain just tosi kivan tilin mun ekstraduunista eli saattais jopa olla tohon varaa (ainaki jos sit syön loppukuun nuudeleita)
nikon coolpix p80 (kuva: goolgen kuvahaku)
tos ois "järkkärin kaltaiset ominaisuudet", 10,1 megapikseliä ja 18 kertanen zoom. mitään perus järkkäriä en jaksa raahata mukanani joten toi vois olla aika täydellinen vaihtoehto. lisäks oon niin blondi et perus järkkärin logiikka ei mahdu mun päähän.
eli onko kellään kokemuksia tosta kamerasta? kannattaako hankkia?

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Ei ole kokemusta, mutta kivalta vaikuttaa :D

eimie kirjoitti...

kullanmuru: joo vaikuttais kyl tosi hyvältä. huomenna suunnitelmissa hakea se pois..