tiistai 5. elokuuta 2008

asuja pe-ti..

taas meni vkonloppu ilman postauksia. en vaan jostain syystä saa sillon aikaseks istuu kauheesti koneella. pe ja la meni taas baarissa ja su olin ankassa. ja eilen en vaan jaksanu. nyt pakko taas yrittää laittaa vähän tiheempään näitä..

alotan nyt perjantaista. kaveri täytti 20v ja mentiin sit juhlii sen synttäreitä. pientä pähkäilyä baarin kanssa mut päädyttiin sit aleen. syytän tästä random kundiporukkaa joka kaappas mun kaverin ku oltiin matkal automaatille. pyörittiin sit niitten kanssa vaik jo tunnin päästä osa niistä päätti vaihtaa toiseen baariin. meki lähettiin sit ky:lle (joo mentiin kaikki teinimestat läpi). mut oli kyl ihan törkeen kiva ilta, kello tais olla jotain lähemmäs 6 ku eksyin kotiin.. illan saldo oli surkee iskurepla (yks jätkä joka ei voinu olla paljookaa yli 18 tuli tanssilattial mun eteen ja totes jotain "moi mun nimi on ville ja mä aijon viedä sut kotiin tänään". totesin ettei se nyt taida onnistuu ni sain huutoo et ei se ois halunnukkaa. jei.. baari illan jälkeen eksyttiin mäkkiin ja mä söin 2 palaa tuplajuustosta. jäiks (nii vois kai mainita etten oo syöny punasta lihaa about puoleen vuoteen..)

perjantaina päällä oli taas se modströmin mekko. ja taas sen päälle lens siiderii.. ja taas se olin minä joka sen siiderin siihen kaato.. täl kertaa muistettiin ottaa mekosta kuvia. jos viel ens kerral muistais ottaa siitä kuvia vähän ennen baarista poislähtöä. kuvat siis otettu "muutaman" siiderin jälkeen.. muuten ihan jees mut se mekko on kuvissa mukavasti laskeutunu ja osa mun rintaliiveistä näkyy.. ens kerral ei vedetä ihan noin paljon viinaa.. okei mekko oli tehny sitä samaa valumista koko illan ja olin saanu nostaa sitä aika monta kertaa.. joudun siis taas jättämään mekon esittelyn myöhemmälle. täs kuitenki kuva mun mekon väreihin sointuvasta kynsilakasta -joka oikeesti pitäis poistaa kynsistä pikkuhiljaa..:










sormus on kaverilta. se oli nähny noita lentokentällä ja oli näyttäny niin mun jutulta et oli ostanu. aivan ihana sormus joka on jo ollu kovassa käytössä. kiitos marja! kuvassa näkyvä käsikoru on se sea lifestä viime vkolla ostettu..

lauantaina oli sit vaihteeks pieni darra. illalla oli kuitenkin pakko päästä kaverin kanssa kahville. mentiin eka kitty's nimiseen pubiin. ihan limulinjalla siis. terassilla oli pakko ottaa muutama kuva..




















ilme kertoo varmaan suht hyvin mun senhetkisen olotilan..

vuittoni pääs ekan kerran ulkoilemaan..


pubista vaihdettiin noin tunnin jälkeen onnelan porobaariin. jatkettiin siis ihan limulinjalla sieläkin. törmättiin johinki miehiin jotka sit oli muistaakseni kouvolasta (eiks siel oo tykkimäki?). mentiin niitten mukana viel hetkeks onnelaan. oli kyl kivaa vaik en juonu. tältkään illalta ei oo mitään järkevää asukuvaa. tosin asukaa ei todellakaan ollu mikään kauheen mietitty kokonaisuus. farkut, gt:n turkoosi tunika ja musta takki. ainoastaan vuittoni oli tarkkaan harkittu vaihtoehto..

sunnuntaina oltiin siis ankassa. ilma ei todellakaan ollu mikään huippu ja kertakäyttösadetakille löytyki aika reippaasti käyttöä..




















onneks sade kuitenki välillä anto armoa joten sain napattua kuvan ilman tota muovikelmua asun päällä..




















paita: modström
housut: es:ti:ci
laukku: blippo (muovista materiaalia joka ei ota nokkiinsa sateesta, hyvä festareille siis)
takki: vero moda
helmet: glitter
kasettikoru: ite tehty
kengät: fred perry (sopivan vanhat tuhottavaks sateella)

sade vähän pilas fiiliksen ja lähettiin jo puol 7 aikaan. ei oikeen jaksanu jäädä venaa 3h seuraavaa hyvää esiintyjää.. oon varmaa tullu vanhaks. ysillä pompin ankassa kaatosateella valkosessa kauluspaissa ilman takkia.. onneks oon nykyään edes etäisesti viisaampi.

tein sit su jotain mitä en ois ikinä uskonu tekeväni. otin lävistyksen festareilla. normaalisti en tätä tekis mut siel sattu olee mun luottolävistysfirma joten päätin luottaa siihen et ne osaa työnsä. nyt siis oikeessa korvassa tragus. sain avolta ystävänpvänä lahjaks rustolävistyksen mut se alko kasvaa ulos ni otin sen pois. tää tuli sit sen tilalle. tästä sen ei luulis kauheen helposti kasvavan pois..













mun uus lävistys. ympyröin kohdan missä se edellinen oli. kaverilla on kans ollu siinä kohassa ja silki lähti kasvaa ulos. ei siis näköjään mikään paras kohta.. huomatkaa myös mun monta vuotta sitten umpeutunu perus korvisreikä joka näkyy edelleen. vois oikeesti jo kadota siitä..

maanantaina oli siis taas perus työpvä. aamulla olin ihan tööt enkä jaksanu tasan mitään. katottiin frendejä ja tilattiin kiinalaista. nyt pakko kyl ryhdistäytyy ja syödä vähän terveellisemmin..

töihin lähin seuraavassa asukokonaisuudessa:




















tunika: only
neule: gt (täst on tullu mun lemppari)
farkut: lee (vois välil käyttää jotain muitaki farkkuja)
laukku: louis vuitton

tänään on taas ollu kotipvä. en vaa saanu aikaseks lähtee yhtään mihinkään paitsi tietty töihin. työvaatteet valitsin jossain 5min ajassa ku tuli vähän kiire. se reilu vko sitten ostettu modströmin tunika pääs siis ekaa kertaa ulos..




















tunika: modström
farkut: only
kengät: vagabond
laukku: vuitton

ensimmäinen asos tilaus tuli tänään. toivottavasti se toinen tulis huomenna ni pääsen esittelee kaikki samaan aikaan..

5 kommenttia:

PinkChihu kirjoitti...

Ääh, onpas siinä ihana Kitty-sormus. 8))

eimie kirjoitti...

pink chihu: kiitos :). harmi et noit ei taida saada bliposta. oisin hyvin voinu ostaa tolle kaverin. pakko jossain vaiheessä päästä japaniin..

Anonyymi kirjoitti...

oijoi mikä tunika tos vikas asus! muutenki tosi kiva asu!

Anonyymi kirjoitti...

näyttääpä laukkusi ikävästi halvalta feikiltä, jos sinut näkisin en ikinä uskoisi laukkuasi aidoksi!

eimie kirjoitti...

tara: kiitti :) itekki kyl tykkään tosta ihan mielettömästi

iiris: sanotaan vaikka että kameralla on välillä tapana vääristää..