torstai 21. elokuuta 2008

hattuja..

kameran laturi on edelleen hukassa. pieni paniikki meneillään, huomenna taiteiden yö jossa kamera ois ihan käytännöllinen..

koska tälle pvälle tarkoitettu postaus ois kaivannu sitä toimivaa kameraa jouduin hieman muuttamaan suunnitelmia. no, tää postaus ois kuitenki tullu jossain vaiheessa joten tehään se nyt tänään..

oon jo muutaman vuoden haaveillut "miesten" hatusta. ongelmana on se että mul on tosi pieni pää. normaalisti naisten hatut on kokoo 54-56. mun pää on 52cm. ei siis varmaan vaikee arvata että miesten hatut joista ei yleensä edes löydy kokoa s on hitusen liian isoja. tää ei kuitenkaan estä mua haaveilemasta joten tässä ois nyt muutama täydellinen hattu.. ja jos joku tietää mistä vois löytyy tarpeeks pientä kokoo ni saa vihjasta (juoksen sit heti aamulla ostamaan sen)..




















h&m nettisivuilta löytynyt musta hattu ois lähellä täydellisyyttä. tosin kokeilin liikkeessä kokoa m joka lentäis päästä jo ekan tuulenpuuskan yhteydessä..





















asoksen vaihtoehto ois kans ihan kiva. tosin tää on sit one size. voin siis varmaan unohtaa tän..




















asoksen sivuilla hattu löytyy kans naisten puolella. toi iso rusetti on ihan mieletön. tahtoo..

kuvat: h&m.com ja asos.com

4 kommenttia:

Anna-Maria K kirjoitti...

Itselläni sama ongelma, pääni on sen verran pieni että naistenkin hatut ovat usein liian isoja mutta sattumalta yksi viimeisistä hatuistani oli h&m:n miesten puolelta, hassua!

MouMou kirjoitti...

Sovittelen noita aina kaupoissa, mutten saa koskaan ostetuksi!<3

Anonyymi kirjoitti...

JOOO!! Mä tiedän kans ton ongelman. Oon jo pitkään ollu tosi paskana siitä ku ei vaan mitkään hatut oo tarpeeks pienii.. Mul on nimittäin vaan 51 cm tai ku mittasin toisel mun pään ni oliki vaan 50!! Et osta siinä sit hattui. Mut hei, kyl se siitä. Oon varma et joku päivä löydän viel täydellisen hatun (ja te kans!!), joka on sopiva mun pieneen päähän. =)

eimie kirjoitti...

jenny: jess, en oo ainoo :). jonain pvänä kaupoistaki ehkä löytyy noita pienempiä hattuja..

moumou: joo mulki tullu soviteltuu noita lähes joka kerta ku vaan nään sellasen. ostin avolle tollasen mut se kieltäyty sen käytöstä. tosin se ei kyl oikeen ollu sen näkönen..

anonyymi: kyl sä sen oikeen kokosen viel löydät. pakko kai myöntää et ite ostin perjantaina oman. kokoo 56 mut jos tupeeraa hiuksii ja laittaa clip-onit ni toimii :)