tiistai 16. syyskuuta 2008

i need them part 1..

oon varmaan täälläkin maininnu mun hulluudesta koruihin (nimimerkillä ostin tänää 3 käsikorua ja yhden kaulakorun -ruokaostoksien yhteydessä). koska kameran akku on taas finito ja laturi yllättäen karkuteillä (mulle ei oikeesti kannata hankkii mitään ladattavaa) enkä sen takia pääse esittelemään mun hehkeitä tarhatäti kuteita ihan vielä päätin taas viettää hetken haaveillen. tänään eksyin asoksen sivuille haaveilemaan n. 100 eri korusta. eli niistä esittelen nyt muutaman (ja elätän toivoa että joku ihana ihminen haluis tilata mulle noi kaikki)..

koska noita haaveilukoruja on niin paljon päätin pätkästä tän postauksen kahteen osaan. toinen osa tulee sit huomenna (tällä kertaa lupaan pitää sanani). kuvia selaillessa huomasin että yhtä tähtikoruja löyty mun haavelistalta aika reippaasti (juu tää tykkää tähdistä). ensimmäinen haave osa koostuu siis tähtikoruista:




















all saints multi star necklace 62.42€
täydellinen koru, ei niin täydellinen hinta..




















asos mixed charm cluster drop earrings 8.32€
nää ois vaan pakko saada..




















asos multi star drop earrings 8.32€
aika perus tähtikorvikset. tän näkösii löytyy varmaan ihan helsingin liikkeistäkin..




















asos short enamel star charm necklace 13.87€
niin söpö. jotenki vaan niin mun näkönen




















asos short multi mirror star necklace 22.19€
peilikorut on ihania. tän mä haluun.




















asos sterling silver star hoop earrings 13.87€
nää ois melkeenpä täydelliset tähtikorvikset..




















punky pins rainbow star necklace 34.68€
väriä.. täydellinen mustan asun piristäjä.




















punky pins starbust bracelet 30.51€
kaulakorun kaveriks? tää käsikoru on kyl kivempi..




















punky pins starbust earrings 13.87€
nää korvikset ois vaan ihan pakko saada. ei tällasii löydä suomesta. mikä tää mun yhtäkkinen värihulluus oikeen on?

täs siis mun haaveiden tähtikorut. mitä nää kaikki maksais yhteensä ni en viitti edes tarkistaa (enkä varsinkaan sitä mitä noi kaikki haavekorut kustantais, joku 500€?)

Ei kommentteja: