maanantai 22. syyskuuta 2008

tarhatäti..

töihin en kauheesti jaksa miettii mitään pukeutumista. tärkeintä et vaatteissa on hyvä olla ja että niitä on tarpeeks- lasten kanssa mennään pihalle vaikka satais koiria. ostoskoriin onkin eksyny lähiaikoina sekä saappaat (limenvihreet) että sadetakki (suklaanruskee). hankinnassa ois viel kurahousut. talveks pitäis kans saada kunnon talvitakki. oon nimittäin just se joka seisoo pihalla takki auki ja kitisee et on kylmä. ja tarhassa tää siis ei oikeen toimi. isin luona saattaa vielä olla mun kasiluokalla ostama järkyttävä untuvatakki, se vois olla ihan sopiva tarhatädin takki.

ensimmäisen työviikon vietin farkuissa. tajusin aika nopeesti et ne on täysin väärät siihen duuniin. nyt oonki hankkinu muutaman huippulöysät collegehousut. esimerkkinä työvaatteista tän pvän asu:







































huppari: vero moda
toppi: seppälä
housut: only
muffinssi pinnit & pompula: h&m
muffinssikorvis: boobettesin blogista voitettu (ja ite korvikseks väsätty)
hello kitty koru: seppälä
lapaset: citymarket (ainoo paikka mist pari vkoo sit löyty tarpeeks paksuja lapasia)

apua mun kaula on tos tokas kuvas tosi lyhyen näkönen, tiedä mitä oikeen ton kuvan oton aikana oon säätäny. pahoittelut kuvien sivuilla jylläävästä sekamelskasta..

toi kuvaa aika hyvin mun työ asua. löysät colleget, vetoketju huppari, (värikäs) t-paita/toppi ja kasa lapsenmielisiä koruja (joita tarhan tytöt ihastelee lähes pvittäin). kyseiset koruthan on kuulunu mun tyyliin jo aikasemmin joten farkkujen puuttuessa oon yrittäny keskittyä kyseisiin koruhin. tää siis tarkottaa sitä että kyseisiä koruja on lähteny kassan kautta kotiin normaalia(?) enemmän..















sydänkaulakoru: kappahl, lastenosasto.















käsikorut: citymarket, lastenosasto.















käsikoru: kirppu (makso 10cent).















nappikäsikorut: seppälä (liian isoja ellei pidä tollee hupparin päällä).















nappipinnit. seppälä (keksin käyttää näitä rintakoruna ku ei oikee toimi mun hiuksissa).















hello kitty: seppälä (löytyy toinenki lähes samanlainen).















rusettikäsikoru: h&m (oli pakko saada sekä musta että pinkki).















käsikoru (oikeestaan vyö): kirppu (en oikeen tiedä miten tää kuuluu kategoriaan lastenkorut mut laitoin tän kuitenki tähä mukaan)..

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Haha, hyvä että laitoit tuon viimeisen kuvan mukaan, se on ainakin mun suosikki noista :) Liikaa värejä mun makuuni niissä edellisissä. Nappi-pinnit oli kans kyllä varsin kivat, voisin pitää.

PinkChihu kirjoitti...

Ihania koruja! Itse omistan nuo ihan samat nappipinnit, ja olisin ostanut myös nuo rannekorut mutta ylikapeissa ranteissani ne eivät olisi kestäneet minuuttiakaan. :( Mutta varsinkin tuo rusettirannekoru on tosi söpö!

eimie kirjoitti...

ilona: hi, onhan ne vähän värikkäitä :).

pink chihu: joo toi rannejuttu on niin tuttu. nimim. en voinu ostaa yhtä ihanaa käsikorua lastenosastolta ku tippu kädestä. nykyään onneks on joitain xs-s kokosia koruja.