lauantai 20. joulukuuta 2008

unohdin takin..

perjantaina juhlittiin kaverin kanssa joulua sen kämpillä. alussa meitä oli tosin 3 ku mun duunikaveri tuli kans käymään. se jatko kuitenki keskustaan jonnekki klubille. tää kaveri jonka luona olin ni ei saanu koiraa hoitoon joten meidän osalta baari jäi tällä kertaa väliin. vaikka olisinkin tosi mielelläni lähtenyt tanssimaan ilta oli tosi kiva ihan kämpillä vietettynä. aloitettiin sushilla jonka kanssa oli tarkoitus juoda skumppaa. ei vaan saatu pulloa auki joten oli pakko odottaa vahvojen miesten saapumista ja ruokajuomana toimi olut ja siideri (ja mähän en juo olutta about ikinä, eilen oli sit ihan pakko saada pari).

koska ei menty baarin puolelle päätin pitää asun sopivan rentona. ja olihan mun uus liivi pakko saada päälle. hitusen kylmä oli varsinkin ku kotoa lähtiessä tajusin että oon kadottanu mun toisen hanskan. joulukuu ja tää pomppii ulkona ilman takkia, hanskoja taikka kaulahuivia. fiksua?

illan aikana tuli käytettyä kameraa aika reippaasti. kuvia on siis paljon, laatu tosin aika heikkoa. ja suurin osa kuuluu enemmänkin irc-gallerian sekoiluposeeraus osioon ku blogiin. jätän ne siis ihan suosiolla pois. valitettavasti näitä perus kuvia on siis todella vähän eikä niistä oikein saa selvää asusta. tykkäsin asusta kuitenki tosi paljon joten eiköhän se täällä vielä näy myös ihan kokonaisuudessaan..




















t-paita: numph
huppari: only (uusi, joo oli sitä ostoslakkoo pakko vähän uhmata)

farkkuina toimi blend she, kengät vans:in ruudulliset tarralenkkarit käsikoruna viiko sitten hankittu niittiranneke ja laukkuna guess. niistä ei vaan löytynyt yhtäkään julkasukelposta otosta..

liivistä on sit ainoo hyvä kuva aamulta. jolloin olo oli aika krapulapainotteinen. ja ilmeet sen mukaisia..




















liivi: es:ti:ci/ one way
pipo: 8 mile kisavoitto/ nyysitty kaverilta ku oli bad hair day
meikit: eiliseltä illalta jääneet..

jäin siis kaverille yöks. pvällä tilattiin pizzaa ja sen jälkeen mun oli tarkoitus kotiutua miehen luo. olin kuitenki aika pahasti koomassa ja kotiin eksyin vasta ilta kuudelta. no can do. ja ehin mä nähdä miestä joku puol h ennen ku se lähti duunin pikkujouluihin. about se ainoo kerta vuodesta ku se en oo minä joka eksyy kotiin pilkun jälkeen. päätin sit yllättää miehen ja oon nyt siivonnu keittiön pöydän kuntoon. löysin samalla mun suoristusraudan joka on ollu kadoksissa jo monta kk..

pöydän siivoamisen jälkeen oli pakko laittaa muutama kynttilä palamaan. mies oli saanu duunista tosi nätit lyhdyt joululahjaks ja ne pääsikin heti pöydälle luomaan tunnelmaa..















punaiset lyhdyt: shine by marie olofsson
keskellä: pentik
edessä: iittala kivi lyhdyt

huomenna ois tarkotus käydä metsästämässä joululahjoja. tähän mennessä mulla on kityn ja unan (äidin koira) lahjat hankittuna. ja miehen vanhempien lahjat tais kans olla ready. maanantaina taas 11h työputki ja tiistai iltana ois tarkoitus paketoida lahjat. eli ois vähän pakko löytää huomenna kaikki puuttuvat (jäiks)..

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Tuleepas sulla kiire :/ Mulla taas tulee kiire valmistelemaan jouluruokia, kun vasta tänään mennään kauppaan niitä ostelemaan, että voin alkaa valmistamaan ja olen kaikki illat töissä. Tosin tästä tuli mieleen, että jos sittenkin söisin sushia jouluna xP

eimie kirjoitti...

kullanmuru: sushi vois toimii aika hyvin joulupöydässä. varsinki ku en ainakaan ite pahemmin tykkää jouluruuasta :). tänään sain suurimman osan lahjoista hankittua. enää muutama juttu ostamatta. onneks ei tarvii ruokien kanssa stressata, tulisin varmaan hulluks jos joutuisin rupee säätää jonkun kinkun kanssa. tosin en ees syö kinkkua..