keskiviikko 3. joulukuuta 2008

värillä ei aina ole väliä..

kaikilla taitaa löytyä jokin inhokkiväri. mulla se on lila. en vaan tykkää. en oo tainnu ikinä tykätä (ainakaan lapsuusajan prinsessa kauden jälkeen). tästä syystä en oo vieläkään ihan selvillä mikä ihme sai mut eilen ostamaan lilan paidan..




















lepakkohihapaita: only

kyllä, kyseessä on sama paita jonka ostin perjantaina sekä mustana että harmaana. rakastuin malliin niin pahasti että oli pakko käydä hakemassa kyseinen ihanuus myös lilana. vaikka en siis kyseiselle värille normaalisti lämpeä. tää kuitenki oli ihan kiva. pelottaa..

toinen ostos oli kuvassa näkyvä kaulahuivi from vero moda. kyseessä on hupullinen kaulahuivi (vaikkei kuvasta näykkään). oon jo kuukauden verran harmitellut monkin puuttumista suomessa. oisin nimittäin halunnut sen huppuhuivin joka muutamalla bloggaajalla löytyy kaapista. kun siis löysin tän olin tosi happy. eksy suoraan kassalta kaulan ympärille. tää on niin täydellinen. lämmin ja ihana..

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

eikö mintulla ollut myynnissä niitä siellä shopissa? ;) (go4itvol2)

eimie kirjoitti...

anonyymi: oli pakko käydä tarkistamassa mutta en ainakaan löytänyt kun vaan sen toisen huivin. siis sellasen ei hupullisen. harmi, oisin erittäin mielelläni hankkinut myös monkin version kokoelmiini.

kullanmuru kirjoitti...

Huppuhuivi olis kyllä ihan tarpeellinen! :D Ja tuo lila on tosi kiva, tosin mä tykkään siitä väristä, joten mun mielestä se on aina kiva. Ja tuo paidan malli on myös tosi kiva! :D

Anonyymi kirjoitti...

Lepakkohiha, hih. Ostin tänään Lindexiltä 40% alesta kaks lepakkohihamekkoa. :P Nyt tarvis enää pikkujoulut missä näitä pitäis.

Tahtoo sun kaulahuivin, näyttää lämpimältä ja mul on kylmä.

eimie kirjoitti...

kullanmuru: se kyl on ihan huippu. ei tarvii aina pitää mukana hiukset pilaavaa pipoa. itekki tykkään tosta paidan mallista (yllätys jos kerran oon ostanu sen kolmessa eri värissä)

haju: oih, itekki tarviisin lepakkohihamekkoja. ne on tosi ihania. oiskohan niitä tossa läheisessä lindexissä.. toi kyl on aivan täydellisen lämmin. ainoo vaa etten vielä oo tottunu ihan noin muhkeeseen huiviin ja joudun kokoajan repimään sitä löysemmäks etten kuristuis. mutta enköhän mä vielä totu..