perjantai 9. tammikuuta 2009

aina ei voi onnistua..

tää päivä ei nyt mee ihan putkeen. tai no siis eilinen, nyt taitaa jo olla perjantain puolella. oisko mahdollista et se ois parempi pvä?

aamu alko sillä että nukuin pommiin. pahasti. heräsin tyytyväisenä herätyskelloon. kaikki ois ollu ihan ok jos se ois ollu mun oma herätyskello joka soi. valitettavasti kyseessä oli kuitenkin miehen herätys joka soi samalla minuutilla kun mun tunnit ois alkanu. nopeesti siis kuteet päälle ja koululle. ihan ku en ois ollu muutenki jo myöhässä ni bussi hajos parin pysäkin jälkeen. ja sit sain siis venata seuraavaa. jei.

koulu ja työpvä meni sit onneks kuitenki ihan ok ellei tota aamusta lasketa. eikä kotiin tullessakaan ollut sinänsä mitään ongelmia. mitä nyt kengät oli törkeen liukkaat ja meinasin vetää lipat joku 20 kertaa ton about 100m pitkän matkan aikana.

illalla piti sit ottaa kuvat lontoo ostoksista. otin pari kuvaa ja olin jo jatkamassa seuraaviin kun tajusin ettei niiden kuvattavien ostoksien olinpaikasta oo minkäänlaista tietoa. oikeesti puolet tehny katoamistempun. on kai ihan hyvä juttu et varasin tänään kirpparilta pöydän jonne saan viedä tavaraa lauantaina. saa kämpän vähän tyhjemmäks. mut oikeesti, olisin halunnu laittaa ne ostokset tänne. nyt ne sit siirtyy taas vähän eteenpäin. huomenna (tänään) töiden jälkeen pitää tehdä kunnon raivaus ympäri kämppää josko mun kaipaamat tavarat haluis esiintyä kameralle. muuten joudun laittaa ne kahteen eri postaukseen ja huomenna (tänään) esitellä ne jotka sillähetkellä on kuvauskunnossa. eli ei leiki piilosta..

jotta tää pvä ei jäis kuitenkaan ihan ilman kuvia esittelen mun aikaansaannoksia siitä mitä kivaa voi väsätä tolla polaroid ohjelmalla. jota jopa tää blondi osaa käyttää. oon ihan koukussa. varautukaa siis jatkossa polaroid kuviin..




















vanha pvän asu. muistaakseni syksy -08




















kitty tammikuussa -08. koottiin kirjahylly. taustalla mun rakas korurasia from blippo




















kityn joululahjahuppari kuvausrekvisiittana, joulukuussa -07 (tai tammikuussa -08)

blogin ulkoasun muokkaus jatkuu viikonlopun aikana. näköjään tarviin apua bannerin taiteilussa..

noi kuvatekstit ei nyt oo ihan siellä missä niiden pitäis olla. rasittavaa..

Ei kommentteja: