sunnuntai 25. tammikuuta 2009

jumitusvaate..

vkonloppu meni sit kokonaan uusiks. lauantaina nukuin pommiin ja koko pvä meni sit vähän juostessa. kävin kirpulla viemässä tavaraa, ostamassa paksut sukkikset iltaa varten ja ulkoiluttamassa äidin koiran kun äiti ite oli jyväskylässä. illalla lähettiin parin kaverin kanssa ulos. munhan ei tod pitäny lähtee mukaan baariin mut jossain vaiheessa tajusin kuitenki et olin eksyny kotimatkalla.. kaveri tosin väitti että mun baariinlähtö päätettiin siinä vaiheessa kun sen skumppapullo avattiin.

tänään taas oon ollu sairaalassa moikkaamassa mulle tärkeää henkilöä. en viitti siitä selittää täällä mitään pitkää juttua. kaikki vaikuttais olevan nyt kunnossa. se on tärkeintä.

mun lee huppari on osoittautunu huippulöydöksi. oon siis täysin rakastunu siihen. en malttais jättää sitä hetkeksikään ja se että se kuivuu about vuorokauden tuntuu kauheelta vääryydeltä. pakko varmaan tilata yks tietty hupparimekko american apparelilta. sit toi ei ois kokoajan päällä.

anyway, nyt pari asukuvaa..

perjantaina huppari päätyi farkkujen kanssa päälle. ens kerral kokeilen pilleillä (löysin pe illalla sellaset mun kaapista)




















pipo: river island
huppari: lee/ jc
vyö: lindex
rusettikoru: h&m kids
käsikoru: backstreet (joulualeista)
farkut: only

lauantain pväasu jäi hyvästä syystä kuvaamatta. olin vaan heittäny päälle jotain mitä nyt sattu kaapista löytymään. illalle olin kuitenkin jo pvää aikasemmin suunnitellut asun (tarkoitus oli kyl pitää kyseistä asua jo aamusta).




















huppari: lee/ jc
hame: gt (uusi)
laukku: bianco

tykkäsin tosta lauantain asusta ihan hirveesti. toi huppari on vaan niin kiva mekkona. tosin pakko olla joku trikoohame siel alla ku toi on hitusen lyhyt (aa:lla ois myös näitä).. tajusin et mun on pakko hankkii prätkäsaappaat. oon ihan varma et ne ois sopinu tähän asuun huomattavasti paremmin ku kauheessa kiireessä mukaan napatut vans:it.

nyt huppari on taas pyykkikorissa ja huomiseks pitää keksiä jotain muuta. ei haluu..

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

SE on vain niin ärsyttävää, kun pitää heittää joku vaate pyykkiin, eikä sitten keksi mitään päällelaitettavaa :o

eimie kirjoitti...

kullanmuru: aivan. tosin on kans vähän ärsyttävää etten haluis käyttää muita vaatteita ku tota hupparia. tulee hitusen yksitoikkoista jos on lähes joka pvä sama paita päällä..