maanantai 12. tammikuuta 2009

lauantain asu (bad photo)..

aivot ei toimi, tänään siis pelkästää pvän asu (tai no lauantain). tänään tarkottaa sit maanantaita vaikka kello onkin hitusen yli puolenyön (ja mun pitäis jo olla nukkumassa). 11h duunii takana ja koko pvän ollu täys rumba päällä. huomenna sama meno. mut joo takas siihen asuun. pitkään aikaan tainnu pvän asuja näkyny täällä. en vaan oo saanu aikaseks mitään järkevää. nytki asu joka on näkyny täällä joku sata kertaa. mut pakko kuitenki laittaa ku kuuluu mun lemppareihin. toi mekko on vaan niin minä. älkää välittäkö kasvojen ilmeistä tai hiusten sekoilusta. oihan ne tietty voinu rajaa pois..



















takki: only
huivi: american apparel
mekko: saints & mortals/ carlings
farkut: lee/ jc
kengät: vans/ one way
pipo: river island

ja nyt on hyvä huomata ettei ykskään kuva ilman takkia oo onnistunu.. hyvä minä.. no, kaikki on kuitenki jo nähny ton mekon. alla oli viel tummanharmaa pitkähihanen. jos jäi hämäämään ni kattokaa mun oletuskuva..

nyt tää painuu nukkumaan ja unohtaa sen et on joku tuhat eri juttuu mitä oon luvannu esitellä/ kirjottaa tänne..

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

11 tunnin työpäivät on kyllä raskaita. Oon joutunut tekemään sen pari kertaa ja sen jälkeen olin niin naatti, etten saanu jalkaa liikautettua :/

eimie kirjoitti...

kullanmuru: vähän sama fiilis. ja mul on näitä ihania vuoroja täl viikolla mukavat 3kpl. ja 1 reilu 10h. viikonloppu taitaa mennä nukkumisen merkeissä. tosin ite oon valinnu tän et teen kahta duunia..