torstai 8. toukokuuta 2008

aloitus..

oon jo jonkun aikaa miettiny muotiblogin alottamista. saamaton ku oon se vaan on jääny. nyt kuitenki päätin alottaa..

oon siis 23-vuotias tyttö/nainen. asun mun avomiehen ja pienen sokean silkkiterrierin kanssa helsingin lähiössä liian pienessä kämpässä (mun vaatteet ei mahu tänne). harrastuksiin kuuluu lähinnä shoppailu ja kahviloiden kiertely. juoruilu kuuluu kans lempipuuhiin. näitten lisäks vois kai mainita maalaamisen jota en tosin harrasta kauheen aktiivisesti.. tällä hetkellä opiskelen liiketaloutta mutta suunnitelmissa on opiskelupaikan vaihto ja muutama pääsykoe ois nyt edessä. ei musta oikeen saa businessnaista, rahankäyttö (tai siis säästäminen) ei oo mun vahvimia puolia..

mun tyyli on aika vaihteleva. tykkään leikkiä vaatteilla ja kokeilla eri tyylejä. asusteet on mulle mielettömän tärkeitä. niillä saa asuun niin paljon eloa. tyyliini kuuluu myös lähes aina farkut (tiedetään, tylsää..). parisen vkoa sitten rakastuin mekkoihin ja niitä on sitten haalittu lähes jok
a shoppialurundilla. arkena yhdistän mekot yleensä farkkuihin ja vkonloppusin leggareihin tai sukkiksiin. muutenkin tyylini on arkena hieman "latteampi". välillä tosin tykkään räväyttää kunnolla. laukut ja kengät on myös erittäin tärkeitä. lähiaikoina olen innostunut räikeänvärisistä kengistä joilla mustaan asuun saa tarvittavaa väriä. myös laukuissa pidän väreistä. lempilaukku on cosmon lanseerama pinkki kirjekuorilaukku jota tuotiin suomeen vain muutama. samanlaista laukkua ei ainakaan vielä ole kävellyt vastaan..

laitan lopuksi vielä kuvan joka ehkä edes jossain määrin kuvaa tyyliäni. siis niin paljon ku nyt kasvokuva voi kuvata.. jatkossa luvassa parempaa kuvaa..




















pitkähihainen: one way
mekko: carlings
kaulakoru: miss60
panta: h&m (?)
hiuksissa herstylerin klipsi pidennykset

Ei kommentteja: