sunnuntai 18. toukokuuta 2008

vihree mekko

pystyn taas hengittämään. kuumekki laskenu jo iha kivasti ja on enää vaa joku 37. huomenna pitää viel ottaa suht rauhallisesti mut tiistaina oon kyl varmaa taas iha pirteenä. tänää kuitenki jaksanu käydä vähä pidemmäl lenkil koiran kanssa ja sain jopa katottuu itteeni peilistä kauppaan lähtiessä (joo viime pvät oon viettäny löysissä farkuissa ja vanhassa hupparissa- tosi hehkeetä)..

tänää päälle eksy se paljon puhuttu vihree mekko. jouduin tosin laittaa pitkähihasen mekon alle ku en uskaltanu ottaa sitä riskii et lähen pihalle liian vähissä vaatteissa ja lojun sit taas karsees kuumees koko ens vkon.




















pitkähihainen: kappahl
mekko: vero moda
farkut: lee




















talvi(!)takki: ichi
huivi: ankkarock 07
sekamelska: eteinen










kengät: fred perry

pahoittelen kuvien surkeeta laatua. tai siis laaduttomuutta. en kai sit oo enää tarpeeks teini ku en handlaa peili kuvausta. avo on töissä ni en saanu siitä kuvaajaa itelleni.

nyt pitäs alottii silitys. ei yhtää kiinnostais. mä vihaan silittämistä ja enkä siis silitä ku ehkä kerran vuodessa. kauluspaidatki laitan vaa pesun jälkee henkariin kuivuu ja toivon et niist tulis edes suht suorii. ei mua muutama ryppy haittaa, niithä tulee kuitenki heti käytös. huomenna halusin kuitenki laittaa yhen paidan joka on ollu mun sekavan vaatekaapin perällä hetken elikkä paita on totaalisen rypyssä. pitää nyt kattoo jaksanko vaivautuu vai laitanks vaa jotai muuta päälle. huomenna pitäis mennä pyykkitupaan ja voi olla et länttään vaa sen paidan pesuun ja saan siit sit sil taval taas suoran (joo oon vähä laiskiainen).

2 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Ihanan värinen mekko, kivan pirteä.:) Itselläni on samanvärinen paita ja siitä tuli heti lemppari!<3

eimie kirjoitti...

joo mäki tykkään just tost värist. jo kauan metsästäny oikeensävystä vihreetä mekkoo ja jättäny monta kappaletta kauppaan. nyt löyty sit vihdoinki se oikee :)