keskiviikko 28. toukokuuta 2008

blondi..

nyt siis luvassa mun erittäin typerä syy miks perjantain postaus jäi väliin. syy on siis oikeesti täysin mun tyhmyydestä johtuvaa. vois melkeen sanoo et käyttäydyin ku pahimmassa angstissa oleva teini. tää taas todisti et en voi mennä värjää mun hiuksii tummiks. sit joutuisin sanoo kaikille et oon tyhmä - nyt voin aina syyttää mun hiusvärii..

eli valitin jo aikasemmin että viisaudenhampaan poiston jälkeen koko suuhun on särkenyt ihan mielettömästi ja öisin heräsin kipuun joka sai mut lähinnä kyyneliin. särkylääkkeitä tuli sit nappaitua vähä reilummin.. torstaina otin sit iha kunnolla kivun kanssa yhteen ja nappailin aspiriinia ja muutaman buranan, yhteensä n.17 tablettia. en siis todellakaan kaikkia kerralla vaan pvän mittaan aina kun kipu rupes taas tuntumaan edellisten tablettejen vaikutuksen loputtua.
illalla töiden jälkeen korvissa rupes soimaan. en siitä kauheesti välittäny, mun korvat on aina ollu vähä ongelmalliset kiitos isältä perityt erittäin "omituiset" (en keksi parempaa sanaa) korvakäytävät.
nukkumaan mennessä soiminen rupes kuitenki tuntuu tosi oudolta ja mainitsin sit avolle siitä. katottii aspiriinin käyttöohjeista yliannostuksen merkit ja korvien soiminen oli sit yllättäen listalla.. eli nukkumaanmenon sijaan lähettiin sairaalaan jossa selvis et se ei ollukkaa iha pikkujuttu. eka mulle pistettii jätti purkki lääkehiiltä naaman eteen et juo toi. sit laitettii tippa ja otettii verikoe. sen jälkee sain tietää et mä lähen nyt kiireellisenä ambulanssilla meikkuu yöks. olin siin vaihees kyl vähä hämilläni ku omasta mielestä olo oli hyvä jos nyt sitä korvien soimista ei lasketa. meikus vietettii sit aikaa perjantai iltaan asti. minuutit tuntu siel lähinnä tunneilta ku ne 2 tätilehtee mitä mulle yöllä annettiin oli luettu jo aamulla. loppupväks en siis keksiny muuta tekemistä ku tuijottaa kattoo. jei.
nyt kuitenki taas kunnossa ja oonpahan ens kerral fiksumpi ja jätän edes osan aspiriineista ottamatta. onneks sain reseptin johonki kolmiolääkkeisiin jotka auttaa huomattavasti paremmin.

oon siis blondi. se tuli varmaa nyt todistettuu. mut en kai vaa ajatellu. sehä on aspiriinii. mitä vaarallista siin muka olis?? no joo.. tohon ei tarvii vastata..

ostin tänää mun toisen nomiation korun. nyt siis sellasen jos joka toinen pala on teräksinen ja joka toinen musta. tykkään siit kyl tosi paljon. saattaa olla et menee jonku aikaa enne ku rupeen niit erikoispaloi keräilee. jotenki tykkään niist just tällasina simppeleinä.. kuvaa uudesta korusta tulee illalla. sillon myös luvassa ne viimevkon ostokset. jos oisin kotona ne tulis jo nyt muuta työkoneella ei siis taaskaan niitä kuvia ole. mut illalla sit. muutenki tuntuu kyl fiksummalta pätkästä nää jutut kahteen.

tänää oli tarkotus mennä solkkuun. just eilen selitin kommenteissa etten oo käyny solkus ja tänää tuli sit kauhee himo. tajusin kuitenki jättää väliin ku meinasin nukahtaa junaan. ois saattanu mennä muutama tunti taas et oisin vaa lojunu siel solkus ja nukkunu. ehkä sit huomenna. ennen vkoloppuu ois iha hyvä käydä muutama kerta ku esim la ois tarkotus laittaa valkonen paita ja sehän yleensä näyttää paremmalt jos on edes vähä ruskettunu..

kaveri mainitsi mulle yks pvä et se oli yrittäny laittaa tänne kommenttii mut ei voinu ku sil ei ollu tunnuksii. äsken sit kattelin mun tietoja ja huomasin et siel tosissaan oli evätty anonyymejen kommentointi. se on nyt poistettu eli nyt kaikkien pitäis pystyy laittaa kommenttii..

Ei kommentteja: