sunnuntai 11. toukokuuta 2008

päivän asu

kaupoist lähti kyl sit kuitenki vähä muutaki mukaa ku pelkkä jatkojohto ja koiranruokaa.. avo osti mulle ihan mielettömän ihanan DKNY kellon ja ellen pinkin matkalaukun (kaveri kerto tänää et se oli nähny niit jo aikasemmin ja ajatellu sillo et pitäsköhän mulle soittaa- joo mä tykkään pinkistä). noista ostoksista varmaa huomenna (tai siis tänää) lisää. tosin ollaan lähössä laivalle eli saa nyt kattoo mite paljon ehin koneelle. odotan kyl jo huomista. lähetää siis ruotsiin käymään. muutama kauppa saattaa tulla koluttuu. top shop ja skopunkten ainaki on pakko käydä katsastaa. ja tietty åhléns ja muutama muu.. pelkään et avolla saattaa mennä pvän aikana hermot ku mä taas juoksen siel ympäriinsä ja luulen et becky bloomwoodin sitaatti "ulkomaan rahaa ei lasketa" pitää paikkaansa..




















mekko: koola anna
farkut: only
takki: h&m
kengät: bianco
laukku: friis & company
kaulakoru: snö of sweden










kengät lähempää

3 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Kauniit kengät... Vaadin Snöstä lähikuvaa!:D

Lotte K kirjoitti...

Eiiiii mä himoitsin kans ELLEn pinkkiä matkalaukkua Stockalla, mutta oma avopuolisoni vain nauroi... Se on ihana :)

eimie kirjoitti...

moumou: juups laitan seuraavaan postaukseen pari lähikuvaa korusta

lotte k: joo mäki ihastuin siihen totaalisesti kun näin sen. avo sen itseasias eka huomas.. se on kai jo niin tottunu mun villityksestä pinkkiin väriin et se ei jaksa valittaa siit..