perjantai 14. marraskuuta 2008

angstailua..

tiistaina keksin kokeilla tummanblondia hiusväriä. lopputulos oli kuitenki lähempänä mustaa. eiliseks sain sit kampaaja-ajan jotta hiukset saatais takas blondiin suuntaan.

blondit raidat onnistu ihan ok. tai no sanotaan että raidat onnistu ihan ok. blondit nää ei kyl oo. lähinnä punertavat. pakko vaan kestää joku vko ja sit laitan vaik taas jonkun kaupan värin tms päähän. siis luulis että ammattikampaaja sais esim värinpoistolla ton ruskeen pois. aikasemmin oon käyny yhes opiskelija paikassa ja siel ne on jopa saanu mun 3 vuotta punasena olleet hiukset blondiks.

sit leikkaus. tän vuoks oon itkeny puol yötä. jos mä sanon että sivuilta pitäis säilyttää pituus ni tarkottaaks se että leikataan poikahiukset?? siis sillee kokonaan rikottu ja kerroksittain. takaahan mulla on ollu sellanen leikkaus jo reilun vuoden. mutta noi sivuhiukset on tuonu siihen pituutta. oon joku hiton v. beckham kopio. ku se kampaaja sano et b:llä on kivat tatskat ni oikohan mun siitä jo pitäny tajuta.. nii ja siis se onnistu leikkaa noin paljon niitä sivuja ku mulla ei ollu silmälaseja päässä enkä sit nähny paljo mitää mitä se teki.. mutta olin luottanu siihen että se tajus mitä halusin (moka).

vielä näistä kammotuksista ei löydy kuvaa. jotenki elätän toivoa että ne kasvais parissa tunnissa takas omaan pituuteensa. ei mul ihan heti ois varaa pidennyksiin mut se on varmaan ainoo millä nää nyt sais pelastettuu. vihaan näitä vaan niin pahasti..

4 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Minulla on aina kammo siitä, ettei kampaaja ymmärrä mitä haluan!! Olen niin tiukkapipo hiuksistani, että valikoin kampaajaakin pari viikkoa, ennen kuin käyn tämän luona. Minulla oli ennen luottokampaaja, joka otti ja muutti ulkomaille :S Hän oli paras, ymmärsi aina juuri mitä halusin! Äitini koki myös hetki sitten kauhukokemuksia, käytyään kampaajalla hetken mielijohteesta.. ja tietenkään se vanha kampaamomummeli ei ymmärtänyt mitä hän halusi..
Joten toivotaan, että totut hiuksiisi pian tai että saat pian rahaa pidennyksiin :)

Camilla kirjoitti...

Voi ei. =( Onko niin lyhyet, että ei saa paranneltua muotoa?

Lumo^ kirjoitti...

voi harmi :( mäkin oon niin monet itkut hiusten takia itkeny ja siks jämähtänyt nyt yähän samaan malliin kun en uskalla kokeilla mitään enää :P oot kyllä rohkee jos uskalla kotona värjätä, mä en niitä touhuja kotona uskalla muuten tehdä kun tyven osalta...suosittelen, että meet sen värin kaa vielä kampaajalle ja kerrot kuinka pettynyt olit edelliseen, että se ottaa tosissaan sut ja panostaa siihen, että raidoista tulee vaaleet. laita kuvaa, oon ihan varma, että se on upee tukka...mut aina menee itellä aikaa että tottuu :P varsinkin jos odotti jotain tiettyä ja sitä ei tullut. onneks loppujen lopuks maailmassa on isompiakin ongelmia kun hiukset, ens keväänä on jo tukka kasvanu ja eri look :)

eimie kirjoitti...

kullanmuru: munki pitäis varmaa olla vähän valikoivampi. tosin duunikaverille sama kampaaja on tehny ihan älyttömän upeet hiukset. tänää sit leikkiny värinpoistolla, huomenna laitan sävytteen ja maanantaina meen kysyy saisko noihin sivuihin millä hinnalla pidennykset. eli ehkä tää tästä..

ragdoll: taitaa kyl olla. lyhyimmät taitaa olla alle 5cm. ja mä viel kerroin kampaajalle et kasilla mulle leikattiin 5cm hiukset ja ne oli ihan hirveet. ja nyt se sit leikkas melkeen samanlaiset. ei tainnu ymmärtää..

lumo^: joo eihän tää mikään maailman loppu. tosin kevääseen on aika pitkä aika. nyt saanu värin takas vaaleeks ja maanantaina käyn kyselee pidennysten perään. tekis kyl mieli kävellä toho kampaamoon pidennyslaskun kanssa ja todeta et ne varmaan maksaa ku meni tuhoo mun hiukset. väristä en varmaan kauheesti enään mennä kitisemään ku menin jo ite parantelemaan sitä. en vaan jaksanu odottaa maanantaihin (tänään ollu koululla ni en ehtiny).