keskiviikko 5. marraskuuta 2008

rusetteja ja niittejä..

nyt luvassa niitä ostoksia. koska en saanu tätä postausta eilen tänne ni esittelen samalla myös tän pvän löydöt..

aloitetaan sunnuntaista. suurimman osan eli tax free meikit oon jo täällä esitelly. mitään breezeriä en tänne ajatellu kuvata..















iberon hiuspannat: tax free

tykästyin tähän niin pahasti että oli pakko ottaa sekä musta että harmaa. kamera vääristää hitusen, oikeesti ei oo ihan noin kiiltäviä.

maananitan töiden jälkeen käväisin nopeesti warehousen puolella. reissu kannatti ja löysin pari huippuedullista juttua..















mustat ballerinat: spirit/ warehouse
vihreet ihanuudet: spirit/ warehouse

molemmat odottaa nyt kevättä. tosin noita vihreitä saattais viel pystyy käyttää.. mustat makso 5€ ja vihreet 10€.




















tunika: warehouse (en nyt jaksa tarkistaa merkkiä)

tää on oikeesti paljon tummempi. ja huomattavasti nätimpi päällä ku henkarissa. tästä löyty vaan koko m eli on tosi löysä. vyön kanssa tän saa kuitenkin hyvin kurottua kasaan.

tiistaina kävin parissa kaupassa mutta en löytänyt mitään (tai no bronxin ugg tyyppiset polvipituset harmaat saappaat, valitettavasti ne kustantais 100€).
tänään tein sit eilisenkin edestä huippuihania löytöjä..




















rusettitoppi: h&m

tääki näyttää tosi ankeelta henkarissa. päällä kuitenki aivan ihana.















megakauluri: h&m

olin ajatellu neuloo tällasen ite. voitte siis ehkä kuvitella mun onnen ku tällanen löyty kaupasta (oon surkee neulomaan). tosin saatan tehä (toisinsanoen yrittää ja heittää viritelmän roskiin puolen vuoden säädön jälkeen) vielä sen oman version josta ois tarkotus tulla vielä reippaasti muhkeampi (näkis vaan)..















harmaa rusettivyö: pieces/ vero moda
niittivyö: lindex

oisin halunnu ton rusettivyön myös mustana. pakko varmaa huomenna käydä kattoo jos jossain toisessa liikkeessä ois mun kokoo. tosin toi harmaa on kans niin ihana. tota niittivyötä taas oon metsätsäny jo jonkun aikaa (varsinki ku zaran samantyyppinen ei halunnu näyttäytyä liikkeessä). nappasin vikan omankokosen.















muutama niiteistä on saanu vähän turpiinsa. koska tää kuitenkin oli vika tota kokoo enkä halunnut rupee pienentää 10cm liian isoa vyötä päätin ottaa tän pienestä virheestä huolimatta (mut tuntien oisin ihan ite saanu noi painaumat aikaiseksi 5min käytön jälkeen). sain sit puolet hinnasta pois mikä sopi mulle paremmin ku hyvin.















clutch: bianco gear

mun unelmalaukku jota oon käyny jo aikasemmin hypistelemästä löyty tänää -50% alennuksesta. vinkkinä helsingissä liikkuville että citykäytävän biancon vuokrasopimus on päättymässä ja ne myy kaiken vähintään -50% alennuksella. kaveri osti tuolta yhet huippuihanat siniset avokkaat mustalla korolla. molemmat ollaan kuolattu niitä ja nyt ne sit makso vaan 30€. ite jätin ne kuitenkin kauppaan niiden tappo ominaisuuden takija. mun jalat ois kuollu parissa minuutissa ja sen jälkeen ne sit pölyttyis himassa..

ite oon tosi tyytyväinen mun löytöihin. rusettitoppi ja clutch nyt ainakin pakko saada ulkoilemaan vkonloppuna..

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Oi ihania ostoksia! Varsinkin se kauluri, ja kengät, ja laukut.. eli kaikki :D

eimie kirjoitti...

kullanmuru: hi, kiitos :)