maanantai 24. marraskuuta 2008

lumimonsteri..

tarhaduuni ja talvi on aika kiva yhdistelmä. okei aamulla oli vähän vaikee nauttia ku sain rämpiä puolen metrin lumikinoksissa bussipysäkiltä töihin. kestää ihan kivasti. mutta tän vesisade kauden jälkeen on vaan jotenki niin siistii ku varastosta kaivaa kaikki pulkat ja peffetit esille. ja voi lapiolla tehä pihaan käytävän lasten avustuksella (niillä ihanilla minilapioilla). tänää iltapvällä leikin parin lapsen kanssa "hypitään lumeen" leikkiä. siin kaadutaan polvet edellä lumeen. tää fiksu ei tietenkään oo hankkinu mitään ulkohousuja. joten farkut oli mukavan märät sen jälkeen. mut en mä vaan osaa käyttää mitään ulkohousuja. ihan sama onko ulkona +30 vao -30. meikä pomppii farkuissa. myönnetään että pari kertaa jalat ollu hitusen sinertävät sisälle tullessa. ja pari kertaa suht tunnottomat.. ehkä mun kannattais miettii niitä ulkohousuja töihin.

kaivoin eilen illalla mun talvikengät kaapista. ulkonäöllisesti nää ei ehkä oo ne söpöimmät, ja aika out jo. mut töissä nää on selkeesti maailman parhaat. ihanan lämpimät ja niissä voi rämpiä lumikasoissa surutta.




















pipo: svea/ one way
takki: ichi/ sokos
takin alla oleva huppari: sdc (tai soc)/ stadium
takin alla oleva teeppari: numph/ one way
lapaset: seppälä
farkut: blend she/ sokos
moon boots: blend/ kenkämarski
laukku: vuitton
huivi: ankkarock 06

ei, en potki koiraa. se nuuskii mun kenkää..
tiedän myös että hiusten harjaaminen ennen kuvan ottoa ois saattanu olla ihan fiksua..

kengistä puheen ollen, käytiin tänään miehen kanssa etsimässä sille uusia talvikenkiä. löyty ja no samalla mä sit rakastuin yksiin täydellisiin maihareihin. mun on yksinkertasesti pakko saada ne. hintaa niillä tais olla lähemmäs 90€. eli vähän liikaa. tosin nehän kestäis vuosia. ja ne oli siis niin huippu ihanat. mul on vielkäkin ikävä mun super suloisia maihareita jotka mulla oli ala-asteen loppuvaiheessa. äiti pakotti mun antaa ne broidille ku mun jalka muka kuitenki viel kasvaa. juups, edelleen sama kengännro. tai saattaa jopa olla et ne maiharit oli 37 jotta niissä ois hitusen kasvuvaraa. yllättäen mun broidi käveli ne roskis kuntoon eli niitä ihanuuksia ei enää ole. nää tänään kaupassa bongatut ois tosi sopivat niitten seuraajiks..

ihme kyllä meidän sokea hauvveli ei pelkää lunta. sadettahan se vihaa syvästi. tosin auraamattomalla tiellä 3kg koiran ulkoilutus on hitusen hämäävää. muutaman kerran tuli eilen mietittyä muistinko ottaa koiran mukaan remmin jatkoksi. kinoksien keskeltä ei nimittäin näkynyt jälkeäkään karvaturrista. pitkä turkkikaan ei ole mikään paras mahdollinen tällä kelillä. tältä koira näytti eilisen iltalenkin jälkeen:




















lumiukko nimeltä kitty

pikkuisen kauhuksi noi lumipallot istuu niin kovaa kiinni että ne pitää pestä pois. sen jälkeen onkin taas erittäin loukkaantunut koira joka ei ymmärrä miksi sitä piti kiduttaa vedellä..

loppuun vielä pakollinen hiusasia. tänään mulla on ollu clipit päässä. ja koko pvän oon miettiny kampaajan ehdottamaa täyspidennystä. tää yks puntti joka on tällähetkellä päässä on ni sitä on lyhennetty. eli jos päätän ottaa täyspidennykset ni joudun poistaa osan näistä. osa ois just sopivan pitusia. kallistahan se olis. mutta mä haluan pitkät hiukset. ne ois niin söpöt. eihän niist tulis ihan noitte clippejen pituset. mut ois kuitenki niin kivat. tahtoo. saattaa olla et tää mun hiusten kanssa sählääminen ei oo ihan vielä ohi.. (teillä menee jo varmaan hermot).

arvonta on nyt suoritettu. voittajan nimi selviää aamulla.

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Hahaa, meiänki hauvalla tarttuu lumet tuolla tavalla tassuihin! Se on kyllä aika raukka , kun joutuu jonkun aikaa istuskella sitten eteisessä kuivattelemassa :S

eimie kirjoitti...

kullanmuru: joo toi taitaa olla kaikilla pitkäkarvasilla aika normaalia tollasessa säässä.