perjantai 28. marraskuuta 2008

palkkapvä..

tarkotus oli että eilen olisin esitellyt vaihteeksi pvän asun. keskiviikko ilta menikin pähkäillessä mitä kivaa voisin pukeua viikon ainoana koulupvänä (eli ainoana pvänä viikolla kun vaatteet on jotain muuta kuin löysä huppari ja farkut/ collegehousut linjaa). sainkin väsättyä tosi kivan kokonaisuuden. aamulla tajusin sitten ongelman. megahihat omaava villatakki ei toimi takin alla. ja ilman takkia olisin jäätynyt pystyyn. jouduin siis jättämään meganeuleen kotiin ja laittamaan toisen paidan sen tilalle. asu ei enään näyttänyt läheskään kivalta ja monen epäonnistuneen kuvan jälkeen päätin luovuttaa. huomiselle kuitenkin jo suht kiva yhdistelmä suunnitteilla joten jos sen sais tänne esiteltyä. sillon mieskin taas kotona (tällä hetkellä se on firman järkkäämässä tilaisuudessa turussa).

tänään vietettiin "älä osta mitään pvää". tyypillistä että sain tän selville vasta siinä vaiheessa kun raahaan ostoskassit kotiin. eli pieleen meni mun osalta. en tosin kadu, niin monta kivaa tuotetta sain haalittua kaappiin. ja hei, mul oli tänään palkkapvä. täytyyhän sillon käydä edes nopeasti kauppojen puolella.

alunperin suunnitelma oli lähteä töiden jälkeen keskustaan. työkaveri kuitenki ylipuhu mut lähtemään sen kanssa itikseen. käytiin siis hakemassa kaverin lapsi tarhasta ja sen jälkeen kauppoihin. ihmeellistä kyllä mun ostoskassisaalis jäi pienemmäksi. tätä ei todellakaan tapahdu usein..

kotiin eksyi:




















musta ja harmaa lepakkohihapaita: only

en osannu päättää kumpi oli kivempi joten nappasin mukaan molemmat. nää on just sitä mun rakastamaa löysää mallia. hihat yltää vähän kyynerpään yläpuolelle. näitä tuun kyl käyttämään ihan liikaa.















ranteenlämmittimet tms: only
nivea suoristusvoide: anttila
musta niittivyö: h&m kids

noi ranteenlämmittimet mitkä lie oli vaan niin ihanat. duunikaveri ne eka näki mutta munki oli vaan pakko saada ne. en osaa käyttää sormikkaita joten kaikki siistimmät nahkahanskat sun muut jää mulla ostamatta. nää on kuitenki kivan juhlavat tavallisten mustien tilalle. näitä löytyy muuten myös kultasilla yksityiskohdilla..

musta niittivyö ois tarkotus ottaa käyttöön vyötärövyönä. noi niitit on jotain muovisia. huippusöpö. jos joku ei oo huomannu ni mä tykkään niiteistä..

toi suoristusaine on ihan kokeilumielessä odottelemassa huomisaamua. oon kadottanu mun suoristusraudan tän kaaoksen keskelle joten pakko saada edes pientä apua mun hiuksille. saa sit kattoo miten tollanen markettikama toimii.

keskiviikkona mulle tuli viesti että mun h&m paketti on saapunut ärrälle. pari päivää ennen palkkaa ei kuitenkaan tilin saldo ollut yhteistyöhaluinen joten jouduin odottaa tähän päivään ennen kuin sain mun ihanan paketin kotiin. eli kun olin kotiutunut itiksestä, käynyt koiran kanssa pihalla ja lukenut pari blogia päätin lähteä ärrälle. kannatti. nämä löytyi paketista:















ne kengät. ja just niin ihanat ku olin toivonut. onkohan ulkona liian liukasta näille. ois vaan niin täydelliset huomenna.















vihreä clutch on kans just ihana. mustia mulla löytyy jo ihan tarpeeks. tää siis oli kiva lisä mun kokoelmaan.




















valkoinen huivi on kans niin ihana. kokeilin jo varmaan kymmentä eri versiota siitä miten tätä vois mahdollisesti pitää. toi on hitusen tummempi ku miltä se kuvissa näytti. ei kuitenkaan haittaa ollenkaan. tykkään, tykkään.


















lyhyt neule. aivan ihana tääkin. tällä saa tosi kivasti jotkut mekot arkisemman näköiseks. ja farkkujen kanssa ihan huippu.

tässä noi uutuudet tais olla. nyt suunnittelen jo melkein nukkumaan menoa vaikka kello on vasta 10. aamulla ajattelin raahautua kirpparille joten herätys on ihan liian aikaisin kun ottaa huomioon että kyseessä on lauantai. mieskin tulee siis huomenna takas kotiin ja tarkoitus ois mennä leffaan. enemmän mahdollisista löydöistä, pvän asusta ym huomenna.

3 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Todella kivoja ostoksia löysit! Varsinkin tuo viimeinen harmaa bolero! Hassua muuten, meidän liikkessä oli parhaat myynnit tältä viikolta juuri tänään, vaikka oli tuo ostolakkopäivä (mikälie :D) :D

Minelli kirjoitti...

Aivan ihanat kengät!!!

eimie kirjoitti...

kullanmuru: joo en oikein usko että tollanen saa ihmiset unohtamaan shoppailun. varsinkaan ku kyseessä on perjantai suht lähellä joulua..

minelli: kiitos :). ne kyl on aivan ihanat. ihmettelen edelleen miksi en ostanut niitä kaupasta. onneks löyty vielä nettiliikkeen kautta.