sunnuntai 9. marraskuuta 2008

lauantai..

lauantai iltana sain huijattua kaverin parille keskustaan. no oikeestaan sitä ei kauheesti kyl tarvinnu edes suostutella.
eka mentiin leonardoon mutta siellä ei oikeen viihdytty. eräät muut asiakkaat nimittäin päätti juhlia hitusen liian äänekkäästi. henkilökuntakaan ei oikein tainnut tykätä. toivottavasti ne heitettiin loppujen lopuks ulos.

leonardon jälkeen ajateltiin mennä kämppiin kattoo josko yks kaverin tuttu ois ollu työvuorossa. kaveria ei ikkunan kautta näkynyt ja kun vielä joku keski-ikäinen mies päätti lähestyä meitä päätettiin ettei tää ollukkaan niin hyvä idea. loppujen lopuks päädyttiin shakersiin. tosin sit taas yhen jälkeen päätettiin vaihtaa takas leonardoon. matka sinne keskeyty mäkkiin josta jatkettii bussille..

pvän asu oli seuraava..




















rusettitoppi: h&m
niittivyö: lindex
farkut: blend she
kengät: bianco
neule: only
laukku: 2hand

kaverin ihanat kengät oli pakko ikuistaa kuvaan. tosin ne on luonnossa niin paljon upeemmat. koht mun on vaan pakko käydä hakee sielt aleista samanlaiset. sääli et mun varpaat on mun kanssa täysin eri mieltä..















kengät: bianco

kuvasta näkee tosi huonosti mutta korko on siis musta.. ja toi sininen on luonnossa vähän tummempaa.

ilta päätty siihen että joku tuntematon mies tuli bussipysäkillä höpöttää mulle jotain ranskaks. mitään tietoo mitä se sano. bussissa käytävän toisella puolella istuva kundi taas päätti kertoa että mun on pakko mennä kattoo uus bondi. ja sit se pyys mut sen luo kahville. kieltäydyin kohteliaasti sanomalla että koira odottaa kotona. sit se kysy jos se sais tulla mun kämpille. jotenki epäilen et mies ei ois ilahtunu..

loppuun vielä pari tosi random kuvaa..




















repesin aika pahasti ku alotin tupeeraamisen ja hiukset meni parissa sekunnissa ihan pystyyn. oli sit tietty pakko ottaa kuva..




















täst näkee sen sit viel paremmin..




















kaverin soittoa odotellessa oli sit pakko taas kaivaa kamera esille. näköjään yritän esitellä mun kielikorua..

joo jätetään loput kuvat esittelemättää..

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Noi yöllä pokaavat miehet on kyllä niin ihania :D

eimie kirjoitti...

kullanmuru: niinpä.. :D