maanantai 10. marraskuuta 2008

sisustus suunnitelmia..

mies lähtee aamulla työmatkalle. jään siis yheks yöks yksin, iik. huomiselle on jo suuret suunnitelmat. aijon sisustaa makuuhuonees uudestaan. tän ois tarkotus olla yllätys. pohjapiirrustus on jo väsätty. nyt vaan pitäis keksii mihin kaiken rojun sais jemmaan..

tänään oon koonnut ikean malm lipaston, ihan ite. oon siis oikeesti ihan käsi noissa jutuissa joten oon itekki yllättyny siitä että lipasto ihan oikeesti näyttää lipastolta (ja mies odottaa varmaan vieläkin että toi lipasto kohta romahtaa tms).















todistusaineistoa lipaston kokoamisesta. tossa vaiheessa tosin toi ylempi laatikko ei menny kokonaan kiinni. nyt kuitenkin korjattu. laatikossa oleva salkku lähti eilen kotiin äidiltä. se oli viemässä sitä kirpparille. onneks ehin väliin. laukku on timesystemin ja maksanu kuulemma lähes 1000mk. pikkasen sitä pitäs putsata ja takaosaan pitää laittaa uus pahvi (ajemmin tosin ollu jotai muuta) jotta se pysyis vähän jämäkämpänä. tykkään tosta ihan törkeesti. jo jonkun aikaa metsäsäny kivan näköstä salkkua ja sit sain ilmaseks. tajusin muuten että oon viime vkon aikana saanu hankittua mun kokoelmiin 4 parii kenkiä ja 4 laukkua. ja nää on kustantanu about 100€ yhteensä..

2 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Ihanan värinmen tuo lipasto! Rakastan tuon värisiä huonekaluja!! :D

eimie kirjoitti...

kullanmuru: toi on kyl niin ihana väri. oon suostutellu avon siihen että kaikki meijän uudet huonekaulut on just tota sävyä.