tiistai 25. marraskuuta 2008

anonyymit..

mun blogi on vielä suht uus enkä oo kauheesti vielä saanu negatiivista palautetta anonyymeiltä 8tai muilta). muutama kommentti tullu mun tavasta kirjottaa pelkästään pienillä kirjaimilla. ja jotain muutakin mun kirjotusvirheisiin liittyvää.

huvin vuoks selailin mun vanhoja postauksia ja huomasin yhden ihanan kommentin tässä postauksessa. anonyymi: "ihan kiva,,jonkun päällä..taidat olla aika pelle..." like what?? en ihan tajunnu ton kommentin pointtia. jotenki vaan ottaa taas päähän tollaset. tiedän että monet bloggaajat saa huomattavasti pahempia kommentteja mutta ite en jaksais edes tollasia. välillä miettii pitäiskö laittaa blogille esto ettei anonyymit pystyis kommentoimaan. ei haluis koska oon myös saanut aivan ihania kommentteja juuri anonyymeiltä..

16 kommenttia:

Tuulia kirjoitti...

Hassua, sain vanhaan blogiini ilkeitä kommentteja, uuteen ei ole tullut vielä yhtäkään. Se on kurjaa kun anonyymeiltä tulee välillä parhaat ja kivoimmat kommentit, mutta niitä ilkeitä ei kumminkaan haluaisi ollenkaan.

Christina kirjoitti...

En kyllä tajua, miten ne anonyymit jaksavat. Tosin se kannattaa aina muistaa, että ikinä niillä ei ole mitään oikeaa syytä naljailla, kuhan purkavat turhautumisensa vain johonkin, mikä on tietysti tosi väärin. :<

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei, mä huomasin vasta nyt että kirjotat pienillä kirjaimilla! :'D Haha ja silti oon ihan innoissani lukenu tätä aina :) Kommentoimaa en vaan ole aiemmin uskaltautunu ;> Mutta kiva blogi sulla on<:

kullanmuru kirjoitti...

okei, aikas mielenkiintoinen kommentti! :D

eimie kirjoitti...

winda: hmm, pitäiskö siis vaihtaa uuteen blogiin. tosin tykkään tästä liikaa.

christina: niinhän se on. pitäis vaan jättää huomioimatta.

anonyymi: hi, aika hyvin. joitain se ei siis onneks häiritse :). sun viesti hymyilytti. oot kyl ihana esimerkki siitä miten anonyymeiltä voi myös saada erittäin ihania viestejä. kiitos siitä.

kullanmuru: samaa mieltä..

Heidi kirjoitti...

Ihan oikeessa oot. En kyllä tajua että mitä jotkut pällit anonyymit siitä saa itselleen, että laukoo loukkaavia ja asiattomia kommentteja. (Mulla ei ole tähän mennessä tullut onneksi yhtään mokomia ilkeilyjä, kun blogi on kanssa vielä niin uusi.) Joka tapauksessa sun blogi on kivaa luettavaa! Säännöllisesti täällä käyn lueskelemassa, vaikka kommentteja en juuri jätäkään..

Malla kirjoitti...

Sun blogi on niin kiva eikä ainakaan mua sun kirjoitustyyli häiritse yhtään :) Oon miettinyt että ootko suomenruotsalainen tai sun äidinkieli joku muun kun suomi?

eimie kirjoitti...

bella: joo mullakaan ei oikein riitä ymmärrys siihen miks joku haluu laittaa loukkaavia kommentteja tahallaan.

lilja: joo oon suomenruotsalainen :) tosin suomi on tosin vahvempi ainakin puhekielenä vaikka oon koko ikäni käyny ruotsinkielistä koulua. mut siis ruotsi äidinkielenä ja lukihäiriö saattaa olla syy mun useisiin kirjotusvirheisiin ym. pienille kirjaimille en oo vielä keksiny selitystä. en vaan tykkää niistä isoista..

Anonyymi kirjoitti...

Pitää vaan jättää omaan arvoonsa sellaset kommentit, joissa solvataan. Joillakin toi netiketti vaan on jääny opettelematta, sille ei voi mitään. Ja sitä paitsi niiden kommentit kertoo enemmän heistä itsestään kuin kommentin kohteesta.

Ja pakko sanoa, etten myöskään minä ole kiinnittäny huomiota sun tekstin "oikkuihin". Jokasella on se oma kirjotustapa, ja mun mielestä sun juttuja on helppo ja kiva lukea. Siks oletkin mun blogin laidassa seuratuissa blogeissa :D Romaania lähdin tässä näemmä sitten kirjotteleen.

eimie kirjoitti...

haju: niinpä. ei vaan pitäis huomioida.

kiva että tykkäät lukea tätä :)

Anonyymi kirjoitti...

Taidat olla aika pelle.

Anonyymi kirjoitti...

Olen mielenkiinnolla seurannut jonkin aikaa tätä blogia. Täytyy myöntää, että tälläisiin asiohin tarttuminen tekee sinusta kyllä pellen.

Anonyymi kirjoitti...

Samaa mieltä, miksi kirjoittaa blogia jos ei kerran kestä kritiikkiä..

saripink kirjoitti...

no huh :D lapsellista.

Anonyymi kirjoitti...

Voi kultapieni anonyymit... Kritiikki on ihan eri asia kuin sanoa jotain tyyliin 'olet pelle', tommosesta kommentista ei saa oikein mitään irti. Rakentava kritiikki on ihan eri asia mutta ilmeisesti kaikki eivät vain osaa (tai halua) antaa sellaista =)

Anonyymi kirjoitti...

Joo, mutta jos pitää avointa blogia koskien tälläistä aihealuetta, kuten kauneutta/muotia. On suorastaan naivia kuvitella, että blogi pystyisi saavuttamaan suosiota ilman kritiikkiä. Varsinkin, kun totuus on se, että kaikkia nuo vaatteet/tyyli eivät innosta. On aivan turhaa valitella, että ottaa päähän tuntemattomien ihmisten kritiikit, jos olet internettiin laittanut julkisen blogin omasta elämästäsi. Tarkalleen, jos miettii tekeekö kuvallisen käyttäjän kritiikki erilaisen kuvattomien kanssa jos samoja asioita sanotaan? Jos pelkäät, että ihmiset haistattaa sinulle blogissa jotain, niin älä pidä sitä. Kritiikin kestämättömyys tässä asiassa on paljon naurettavampaa, kuin tuntemattomien ihmisten haistatukset.