torstai 20. marraskuuta 2008

hiukset..

mun piti tänään tehdä pvä kuvina postaus. suunnitelmat unohtu siinä vaiheessa kun tää fiksu blondi siirsi torkkua 1h 40min. aamulla oli sit 20min aikaa laittautua valmiiksi kouluun (ja kaikki koulupaperit kannattaa tietenki etsiä vasta aamulla). ei varmaan tarvitse mainita että myöhästyin.

pvä kuvina postauksen sijaan nyt siis esittelyssä kampaajan murhaamat hiukset. vieläkään en tykkää. nyt ne on siis blondit. kellertävän blondit (ei mun juttu). lauantaiksi on nyt varattu kampaaja aika. yks puntti pidennyksiä eksyy sillon mun hiuksiin. huomenna meen aamulla enne yhtä seminaaria samaiselle kampaajalle ja värjätään nää hiukset oikeen sävyseks. ja sit sen jälkeen se käy ostamassa ne hiukset. oon niin onnellinen että pääsen näin nopeesti korjaamaan nää. sit jos viel se edellinen kampaaja maksais tän korjausoperaation..




















viime perjantaina hiukset näytti tältä. eiks ookki super blondit..




















tältä ne näyttää tänään. salama vääristää vähän. oikeesti ne on aika keltaset viel. täs kuvakulmassa nää näyttää melkeen siedettäviltä. oikeesti ne korostaa mun kasvojen pituutta aika pahasti. enkä tod voi tällä hetkellä pitää tota otsista. näyttää niin tyhmältä. onneks lauantaina saan mun sivupituudet takas. en jaksais odottaa :)

katsokaa siis niitä hiuksia, kasvot meinaa molemmissa kuvissa aika omalaatuiset..

arvonta päättyy huomenna kl.23. vielä siis ehtii osallistua..

5 kommenttia:

kullanmuru kirjoitti...

Oho, aikas iso muutos oli tullu! Miten se kampaaja ei nyt sitte ymmärtäny mitä sanoit.. en taida enää uskaltaa kampaajalla käydä! :/

Stylespot kirjoitti...

Tuo on kyllä niin tylsää!! Minulle on käynyt monesti ihan samoin... Yrität selittää kampaajalle mitä haluat ja hän sitten tekee miten hän haluaa:/

saripink kirjoitti...

ton ekan kuvan hiukset on minust tosi hienot ja sopii sinulle tosi hyvin! :o

eimie kirjoitti...

kullanmuru: joo on kyl aika iso muutos siihen mitä oli. onneks huomenna saan nää kuntoon.

lovely: niinpä. siis ei siin mitään jos ois edes sanonu että aikoo leikata noin paljon. sit oisin voinu kieltää. mut et leikkaa puolet ku pyytää että siistii latvat. ei sen ihan niin pitäis mennä..

eimie kirjoitti...

saripink: mä en jostain syystä tykkää. liian tummat (en voi selittää mun tyhmyyttä hiusvärillä). ja vaatii tunnin laittamista aamuisin. :)