sunnuntai 22. kesäkuuta 2008

back in the city..

juhannus ois nyt sitte juhlittu. kivaa oli säästä huolimatta. avon vanhemmat lähti siis mökille jo to ja me saatiin pe isältä kyyti. isä otti meijän haukun hoitoon juhannuksen yli. ne tosin tuli kans landel käymään kahvilla joten pikkunen kittyki sai tutustuu maalla myllertämiseen.

perjantai iltana oltiin avon kaa kahestaan mökillä ku sen vanhemmat meni jonnekki toisiin juhliin. grillailtiin ja juteltiin. joskus 2 aikaa mentiin nukkumaan. lauantaina käytiin läheisellä uimarannalla (pieni plotti) ja mul oli hetkellinen lapsellisuuskohtaus. avo sai toimii kuvaajana ja mä juoksin koko ajan edessä ja poseerasin vähä missä sattu. välil on vaa pakko saada olla vähä lapsellinen..













yritys hyppykuvasta. yks kyl onnistu mut siin naama iha vääntyny..











kuva otettu vaudissa vaik sitä ei nää. kyseessä joku ihme karuselli mut sitäkää ei täs oikee näy..










mikä ihme kiikkujuttu onkaan.. pakkohan sitä oli testata vaik taisin olla siihen vähä liian iso (kerranki oon liian pitkä johonki)










kiipeily oli paljon helpompaa ala-asteel. ton korkeemmalle en tainnu päästä..

tänää tilattii pizzat ja juostii vähä välii grillikatoksen alle sateensuojaan. ja mä juoksin muutamaa ampiaista karkuun (pelkään niitä niin törkeesti). tultii joskus seittemän aikaa kotiin ja siit asti oon säätäny tän postauksen kaa. joo oon vähä hidas tai jotain. isä toi kityn takas joku 3h sit. oli niin ikävä sitä pikkusta..

Ei kommentteja: