perjantai 6. kesäkuuta 2008

melkeen kesäloma..

kesäloma siis nyt perjaatteessa alkanu. joo ens vkol tosissaa pääsykokeita ja töissäki ois tarkotus ainaki tää kuu olla viel ilman lomaa. ens kuus sit ehkä vko. ois niin ihanaa saada edes vko lomaa. myönnetään et ei mun kesää kauheesti pilaa 4h/pvä töitä. varsinki ku pe-su aina vapaana. mut äiti on koht lähös lappiin töihin for 2kk ja avo just tänää paljasti ettei se oo koskaa olla lapissa. ois siis kiva lähtee sinne moikkaa äippää ja samal käydä esim rovaniemel. en oo siel tainnu käydä ku viimeks kuudennel. ala-asteel vietin about kaikki kesät lapissa. siis joku vkon kesästä. äidil ois viel auto käytössa ku broidi on kesän norjassa töissä ni se ei omaa autoo siel tarvinnu. mäki haluun lähtee jonnekki pidemmälle.. ruotsiin ois niin kiva mennä vaik pariks kk töihin. mut jotenki tuntuu et avo ei oikee tykkäis jos jättäisin sen tänne siks aikaa. ja en oikee usko et se pärjäis siel ku se ei oo kai pariin vuoteen ruotsii opiskellu..

tänää ollu taas keskustas. eka käytii avon kaa paris kaupas ja sit rossos syömäs ja sen jälkee mentii kaverin kaa kattoo sambakarnevaalin avausta (okei eka käytii viel paris kaupas kattelee). huomen ois tarkotus mennä kattoo sitä kulkuetta. kuha vaa ei satais..

sit tän pvän asuun. en oikee jaksanu täysillä panostaa (toisin ku kaveri jolla oli tosi ihanasti yhdistetty valkosta ja mustaa).




















t-paita (miesten): gsus industries/ one way
housut: blend she
kengät. vagabond
laukku: friis&company
korut: samat ku eilen..

niistä vagabondin kengistä siis löyty se toinen kenkä. oli sit pakko saada ne heti käyttöön ja biancon ballerinat meni sit avon kanssa kotiin. sukat jouduin ostaa ku kengät ei tahtonu muute pysyy jalassa. ehkä iha senki takii etten todellakaa oo mikää pro korkkarit jalassa.. nytki näytin varmaa aika kärsivältä vaik nois on ihanan matala korko et nois voi sit lähtee shoppailemaan.. aurinkolasit tuli metro lehden mukana. ne jakeli niit kampin edessä ja en mä mee kieltäytyy ilmasista aurinkolaseista. varsinki ku noi oli niin söpöt. taas tosin piilarit oli kotona eli kuvien jälkeen laitoin peruslasit takas päähän.

huomenna sinkkuelämää leffa. odotan sitä kyl niin täysillä. asu alkaa olee täysin selvillä. tosin laukku viel vähä hakusessa. jos vaa saan vähennettyy tavarat puoleen ni sit voisin ottaa yhen aika kivan laukun. se tosin on vähä erikoinen.. saa nyt kattoo. mietin kans et pitäiskö yrittää vähä kihartaa hiuksii vai tuleeks siit iha tyhmän näköstä..

olin saanu pari postausta alempana kommenttii siitä miten mun pitäis kattoo paremmin mun oikeenkirjotusta. pakko tähänki nyt vastata siihe vaik jo sinne kommenttilaatikkoon jotain laitoin. mul on siis lukihäiriö enkä aina nää jos kirjotan väärin. nää postaukset tulee aina suoraan päästä enkä haluu jäädä liian pitkäks aikaa miettii mitä kirjotan (näis menee muutenki jo iha tarpeeks aikaa). lukihäiriön takii en siis huomaa heti jos teen virheen ja mun siis perjaattees pitäis tallentaa teksti tunniks ja sit kattoo se läpi et huomaisin mun virheet (kerra selittäny kaverille puol h et mul on lukiohäiriö enkä siis edes huomannu et sanoin väärin). lisäks mun äidinkieli ei siis oo suomi joten seki voi vähä painaa. vaik joo suomi on välil jopa vahvempi ku ruotsi mut kuitenki.. isoja kirjaimia kai kans kaivattiin.. valitan mut tää vaa kuuluu jotenki mun tyyliin kirjottaa pienillä, tehny näin jo monta vuotta. en mä osaa enää vaihtaa isoihin kirjaimiin. enkä siis edes jostain syystä tykkää isoista kirjaimista (joo oon välil vähä outo). kylhä sen lauseen loppumisen tost pisteestä huomaa..

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

haha, pitää viel sanoo et mäkin käytän aina pieniä kirjaimia. onneks word korjaa ne ite isoiks koulujuttuihin :D

sari

eimie kirjoitti...

jee en oo ainoo :) joo word tosissaa menee aina muuttaa ne, törkee ohjelma. onneks siis välil saa kirjottaa käsin ni sillo saan mun pienet kirjaimet.

MouMou kirjoitti...

Nuo pinkit lasit!:O<3 Voi ihanuus!! Tänne kanssa.

eimie kirjoitti...

moumou: joo noi oli kyl paras mainoslahja mitä mä oon ikinä saanu. eikä niis onneks ees oo mitää jättikokosta logoo.