sunnuntai 8. kesäkuuta 2008

SATC leffa ja synttärit..

eilen siis käytii avon kanssa kattomassa SATC leffa. joo raahasin siis kavereitten sijaan avon kattoo tyttöjen leffaa. mut ihan kiltisti se lähti mukaa. kai se tajus et tää oli mulle aika tärkee juttu. en aijo nyt kertoo mitää juonipaljastuksia tai muuta. pakko vaa todeta et mä HALUAN sen vaatehuoneen. ja joo ne vaatteet ja kengät kans..

vaik en päässykkää ensi-iltaan halusin kuitenki pukeutuu kyseistä leffaa varten. kenkien ja mekon väri saattaa vaikuttaa vähän absurdilt mut päädyin siihen et se on tarpeeks hulluu et se toimii. osa ihmisistä kaupungilla kyl vähä tuijotti. mut pääasia kai et ite viihtyy asussa. en mä niit vaatteita ollu jonku random tyypin takii päälle laittanu. ennen leffan alkua joku tuli kehuu mun kenkiä. avo naureskeli ku mä olin kuulemma niin ilosen näköne ku olin itekki hehkuttanu kyseisii kenkiä koko pvän..




















mekko. zara
kengät: sixtyseven (avo oli ihana ja sponssas noi mulle)
takki: vero moda
laukku: guess




















mekon yläosa tarkemmin (takin alta ei oikee näy)
random ilme voimakkaan salaman takii..













kengät lähempää. kuvassa näkyy myös mun rakas hattivatti tauointi (tatuoinneista enemmän jossain myöhemmässä postauksessa)













jätin turhat korut kotiin. ainoastaan kädessä roikkui tämän kalevala koru (vanamo?) jonka sain avolta 2-vuotis pvänä.

olisin ehkä halunnu tohon mekkoon jotain ekstraa. alushame ois voinu olla jo se puuttuva osa mut sellasta ei ollu käytettävissä (pakko hankkii). olin jo suunnillu miten teen siitä pallohameen mut sen helman ommel oli liian kapee et siit ois saanu kikkailtuu mitään ilman ompelukonetta jota mul siis ei löydy kotoa. sai siis toimia tolla tavalla. pitää varmaa joku pvä käydä mummolla jos se osais auttaa tos mekon muokkailussa. noi kengät muute on paljon mukavemmat ku miltä ne näyttää. tosin mul oli käytössä kantapää- ja päkiä geelityynyt (tai mitä noi nyt onkaa) et ne ehkä kans autto..

tänää oli äidin koiran 2-vuotis synttärit. kyseessä siis erittäin energinen englannin springelspanieli. ainaki helsingis oli ihan kauhee tuulista ja bussipysäkillä meijän oma haukku oliki aika tyylikkään näkönen..










kitty. taustalla tän pvän kengät eli uudet vagabondit..




















mekko: h&m (tää on kans menos muokkaukseen)
bolero: only
mekon alla oli mikroshortsit. kauppareissulla tuuli nimittäin otti mekosta kiinni ja vilauttelin sit vähä lähikapakan vakiasiakkaille. no se oli vaa mut ku ne näki (lause lainattu kaverilta)..















minä ja pvänsankari. taas yks kuva jos näytän max 16 vuotiaalta..

meijän pikkunen tajus vähä väärin lahjojen suhteen. una sai lahjaks luun mut kitty löys sen ja sen jälkeen una ei päässy lähellekkään luuta. tosin se sai sit synttärikakkunsa. oli vähä koomisen näköstä ku toi meijän taskukokonen kaveri päätti kauluta luuta vaik sil ei oo ku ehkä puolet hampaista enää suussa. hyvin toi kuitenki suju..










kitty ja luu

suomen huippumallikisa ratkes tänää. voittaja on siis ani joka on ollu mut suosikki alusta asti.

8 kommenttia:

HEIDI kirjoitti...

Voi että kun noi kengät on vihreänäkin upeat!

Lotte K kirjoitti...

Oh! Upea kokonaisuus, noita samoja kenkiä olen himoinnut mutta tullut siihen tulokseen että ehkä tyyliini hieman liian räväkät. Sulle sopivat LOISTAVASTI! :)

eimie kirjoitti...

heidi: joo mä kyl tykkään tost värist. ne keltasetki ois niin upeet mut mä näytän ihan sairaalta keltasessa. ei vaa toimi mun ihonvärin kanssa tai jotai. kesäl tulee vaa aina kauhee himo pukeutuu keltasee ja sit näytän iha typerältä :/

lotte k: kiitos :) hassuu sinänsä et joku puol v sitte oisin varmaa kiertäny noi kengät kaukaa. sillo mustan lisäks kelpas pelkästään pinkki. nyt onneks nyt oon taas uskaltanu kokeilla eri värejä ja vihree on nykyää yks lempi väreistä..

Anonyymi kirjoitti...

ihanat kengät ja tatska!

Anonyymi kirjoitti...

söpö tatuointi ja kiva asu :)

eimie kirjoitti...

enskumuisku & sini: kiitos :) oon kyl niin onnellinen et sain vihdoinki mentyy naputtaa ton kuvan. suunnitelmis oli joku varmaa 4v. mul on joku outo fanitus hattivatteihin. ne vaa on niin söpöjä..

Nelliina kirjoitti...

Loppuu sanat kesken, toi sun asu on NIIN hieno :O ja voi jumala noita kenkiäkin <3

eimie kirjoitti...

nelliina: kiitos :) pakko myöntää et oon tyytyväinen mun valintaan vaik eka vähä epäilin onx toi jo liikaa. mut tilaisuus vaa tuntu just siltä oikeelta pistää överiks..