torstai 5. kesäkuuta 2008

pvän asu..

tänään oli siis se kirjaesitelmä. meni kai iha ok. tosin meinasin taas vaihteeks saada sydärin ku katottii ne esitelmät videolt. luokan vaalee tausta ja mun suht vaaleet vaatteet aiheutti sen et näytin iha törkeen ruskeelta. ja hiukset oli viel blondimmat mitä ne oikeesti on..

hiuksista puheen ollen mun pitäis iha tosissaan varata aika kampaajalta. juurikasvu iha liian pitkällä ja nää vaatis kyl leikkausta kans. en vaa tiiä mite paljon uskallan leikata. tekis iha kauheesti mieli leikkauttaa jotai sellast ku anilla suomen huippumalli haussa. tai sit antm naimalla. siis jotai lyhyttä keesillä. mut vuoden päästä ois iha kiva jos saisin pidennykset pysyy päässä. lyhyet hiukset ja hääpuku ei oikee sovi mun kuvitelmiin.

nyt sit taas siihe pvän asuun..


































farkut: freespul
toppi: es:ti:ci
vyö: esprit
neuletakki: kappahl lastenosasto (paniikkiostos viime kesänä ku tuli kylmä. koko 146-152 et toimii vaa tollee auki)
kengät: spiritstore/ bianco
käsikoru: nomination
kello: fore/ kultajousi
kaulakoru: saatu joskus iha penskana. ei siis muistikuvaa
laukku: bianco
aurinkolasit: kuvausrekvisiittaa

arskat oli siis päässä vaan kuvan aikana. ilman piilareita niitten käyttö ois voinu olla aika vaarallista.. töihin tosin laitoin piilarit (ja äsken tappelin puol h et sain se pois). töihin vaihdoin topin vähä vähemmän avoimeen yksilöön. asiakaspalvelutehtävissä toi ois voinu olla vähä liian avoin.

tänää siis käytii kaupungilla ja mä löysin kaikkee ihanaa jota nyt himoitsen. löysin vagabondin mustat verkkoavokkaan alesta. 30e.. siis alunperin ne on ollu joku 50e. ne oli just täydellinen mut löyty vaan oikeen jalan 36 koko. huomen menos kysyy josko se toinen kenkä ois löytyny. sit spiritstorest löysin vaaleenvihreet tappokorkkarit. tahtoo ne. ne vaa on joku 60e et saattaa kyl jäädä pois mun kenkäkokoelmasta. ne vaa ois niin täydelliset. tahtoo, tahtoo..

ens vkol ois urheilu&terveys linjan pääsykokeet. tänään löysin koulun kirjastosta sen pääsykoekirjan. onneks se on aika ohut et luen sen kyl iha helposti vkolopun aikana. pomo lupas kirjottaa mulle todistuksen työtunneist. ku urheilualan töistä saa lisäpisteitä. ollu tuol yli vuoden ni saan kai täydet 5p siitä. happy, happy.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä ne hiukset ehtii kasvaa takas vuodessa.. :) ja jos ei kasva, nii voithan sä aina laittaa peruukin sun häihin :) heh.. okei oli ilkee kommentti :) ei mut kyl hiukset varmaan ehtii kasvaa takas, luulis nyt ainakin...

mä ihmettelen vieläkin miten sulla on varaa aina ostaa kaikenlaista.. mun pitäis pärjää 100e nyt ens viikon tiistaihin ja oon ihan paniikissa :/ saan isomman palkan ku sä, mut silti mul ei oo ikinä varaa ostaa mitään ittelleni :( vaik meil ehkä se ero et jos sul loppuu rahat nii S jeesaa.. meillä aas menee silleen et mä jeesaan K:ta ku sillä loppuu rahat... epistä.

Anonyymi kirjoitti...

OON AINA halunnu sen naiman hiukset kans :D missä sä oot ollu töis nyt?

oon nyt alustavasti järkkäämäs juhlia meil kotiin 4 tai 5.7 kun tuun takas suomeen ja on synttärit siin pian. aattelin et jos pääsette tulee paikalle santun kans ni ois ihan kiva nähä pitkäst aikaa. mut ei oo viel mitenkään varmaa.

eimie kirjoitti...

anonyymi: joo peruukki ois aika jees :) hmm.. taidan kyl mielummi ottaa noi pidennykset. ei oo kivaa jos peruukki tippuu kesken seremonian.. joo meil taitaa mennä vähä toisin päin. nyt vaa on pakko rajottaa ostoksia. jos pitäis shoppailu lakon heinäkuussa. se vois olla iha hyvä idea..

saripink: joo pitää ainaki yrittää. santul alkaa loma sillo ma ja mäki yritän saada ainaki vkon loman sillo. mut vkonloput mul on aina vapaat. pitää nyt kattoo miten santul on toi vkoloppu et onx se sillo töissä. tosin kylhä mä varmaa yksinki pärjään :) oon kuntosalil asiaskasneuvojana. ollu siel nyt reilu vuoden ja aivan ihana paikka. pomo on tosi rento. harmi vaa et jos pääsen oppisopimuksel lähihoitajaks ni sit pitää varmaa lopettaa tuol. ei haluis..