perjantai 27. kesäkuuta 2008

vuospvä..

tänää tulee kuluneeks 2 vuotta siit ku tavattiin avon kanssa. tuntuu hassult ku en sillon kyl todellakaan tienny et oon treffeillä mun tulevan miehen kanssa. en todellakaan uskonu et reilu puol vuotta siitä oltais jo kihloissa..

santtu löys mut netistä. sillo mul oli viel irc-gallerias msn osote (toiv on nyt saanu sen poistettuu sielt) ja se oli lisänny mut sit meseen. eka ku se alotti keskustelun ni pidin sitä ihan idioottina. en olis ollenkaa halunnu jutella sen kaa ja mietin koko ajan sen poistamista sieltä. muutama vko ekan keskustelun jälkeen se ilmesty taas meseen. ruvettii juttelee vähä enemmä ja tajuttii et ollaa oltu samal firmal töissä (avo on siel edelleen, mä häivyin joku 2,5v sitten varmaa) ja tunnettii samoi tyyppejä. sen jälkee oli jotenki helpompaa jatkaa keskusteluu. tää tapahtu siis 26.6.06 ja seuraavalle pvälle sovittii treffit bussissa. mentii eka mäkkiin kahville ja sit sen kämpille. juteltii aamuun asti jotain iha random juttuja. ja keitettii mulle kahvia. maito oli vaa menny vanhaks ja oli sellast mega kokkareista. onneks kaapista löyty sit uus maito. ihme juttuja mäki muistan..

ruvettii seurustelee 17.10.06. molemmat oli viel enemmän tai vähemmän tekemisissä entisten kanssa ja sen takii meni vähä pidempää ku oltais ehkä haluttu. mut kyl santtua kannatti odottaa. vuoden vaihtuessa vuoteen 2007 päätettiin mennä ystävänpvänä kihloihin ja sillo päätettii se hääpvä joka nyt siis on hieman vaihtunu. jotenki sen vaa tietää millo se yks on tullu vastaa. muuttoki tapahtu sillee vähitelle ku vaa joka kerta otin enemmän vaatteita mukaan sen kämpille. loppujenlopuks vaan vaihdoin kirjat ja tajusin et oon iha oikeesti muuttanu porukoitten luota pois (vuoden opiskelua toisessa kaupungissa ei lasketa). puol vuotta sitte saatiin isiltä koira ja ehkä se pieni itkevä nyyttiki joku pvä ilmestyy kotiin (tosin ei ehkä ihan niin nopeesti ku avo haluis)..

avo on aivan ihana persoona joka ymmärtää mun omituisia agressioit aamusin. en siis todellakaa oo kauheen pirtee aamusin ja yleensä riittää et se sanoo huomenta ni rupeen kiljuu sille jotai iha random juttuu. oon ihan kamala, tiedän. lisäks toi ihana mies ymmärtää mun hulluuden kenkiin, vaatteisiin, laukkuihin ym eikä saa mitää raivarii vaik tavaroita löytyy ympäri kämppää..

tänää ollaan käyty kaupungil pyörii ja grande grillis syömäs. himas pelattii uutta singstarii ja nyt avo leikkii rock bandin rummuilla. ja mä leikin koneella. hmm.. pitäis varmaa tehä jotain yhdessäki? koht katotaa varmaa jotai leffaa ja juodaa pari siiderii.

avo kiels mua laittamasta mitään yhteistä kuvaa tänne. sain kuitenki luvan siluettikuvaan joka on tehty viime kesänä lintsillä..

















kuvastaki varmaa näkyy et sillo oli viel pitkät hiukset. tais olla vko tai pari ton jälkee ku pätkäsin. toi on vaa niin mieletön kuva. miten joku osaa leikkaa tollasen vaan kattomalla. toi mun hiuksissa oleva panta oli kans tosi upee. yhtäkkii se tekijä vaa lähtee vetää jotai viiltoi siit ja mä olin iha järkyttynyny. mut näyttää kyl niin upeelta.

loppuun viel pvän asu. oisin niin halunnu laittaa ne vihreet ihanuudet jalkaan mut tiesin et tullaa kävelee suht paljon joten oli pakko tyytyy vähä matalempiin..




















mekko: h&m
legginssit: vogue
takki: vero moda
laukku: long champ
kengät: vagabond
kaulakoru: one way

onlyn muovipussin sisällöstä enemmän huomenna..

Ei kommentteja: