tiistai 17. kesäkuuta 2008

konserttiasu..

eilen oli siis tosissaan se bon jovin keikka. vaikka en kaikkia biisejä tunnistanu (avo on enemmän bon jovi fani, ite pystyttelen enimmäkseen mansonin puolella) ni oli kyl ihan loistava fiilis (ellei huomioida sitä et mul oli kauhee nälkä). keikka kesti melkee 2,5h eli aika monta biisii siinä ehti tulla. always tuli heti encoren jälkeen :). se taitaa olla mun lemppari. muutenki tykkään bon jovin hitaista paljon enemmän ku nopeista.

mun keikka-asu harmittaa mua vieläki. en nimittäin tajunnu et siihe sopis niin paljon paremmin jotkut pitkävartiset saappaat korkkareiden sijaan. korkkarit nimittäin saa mun nilkat näyttää viel ohuemmilta ja sit reidet näyttää paksummilta. no, ei sille oikee enää voi mitään.

asuna toimi siis:




















paita: only
toppi: h&m
shortsit. h&m
vyö: vero moda
leggarit: seppälä
muovihelmet: seppälä

laukkuna toimi taas sama long champ. pakko vaihtaa taas laukkuu. toi vaa oli niin hyvä ku sen sai pään yli ja sinne mahtu takki. takkina siis vero modan musta kevät takki joka eksy päälle joskus puolessa välissä keikkaa.

en muute tiiä mistä toi ihme heijastus toho kuvaan tuli. mun ilmeestä taas ei vaa kannata välittää..




















täs kuvas näkee melkeen mun kengät.. kyseessä siis ne vagabondin pinkit verkkokorkkarit..

suunnitelmis kyl joku pvä laittaa tää asu uusiks mut sillo niillä saappailla. voi vaa olla et toimis paremmin sit vähä kylmemmällä ilmalla. jos sitä ennen löytäisn kans vähä pidemmän valkosen kauluspaidan ni voisin pitää sitä mekkona ilman shortseja. hennesil tais olla yks aika kiva vaihtoehto mut siit ei ainakaa kämp gallerian liikkees ollu enää ku jotai mega kokoja..

2 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Ihanan yksinkertainen asu. Todella stylish!;)

eimie kirjoitti...

moumou. kiitos :) omastakin mielestä asu oli onnistunut. ne kengät vaan..