keskiviikko 18. kesäkuuta 2008

louis vuitton..

näin tänään jonku random tyypin louis vuittonin paperikassin kanssa ja innostuin sit kirjottaa kyseisestä merkistä. oon siis nyt jo jonkun aikaa haaveillut speedy30 laukusta. kyseinen laukkuhan ei enää sinänsä oo mitään luxusta, luxuksen ideahan on että vain muutamalla on varaa kyseiseen tuotteeseen. tosin ei mulla tohon speedyynkään taida löytyy rahaa ku vasta joskus syksyllä.


















hassua sinänsä että joskus lukio aikoihin en voinut sietää tota kuosia. parilla tytöllä oli joku vuittonin laukku ja mä katoin niitä tyylillä "mistä halpahallista ne on ostanu noi kammotukset". ei siis ollu mitään tietoo et toi ois joku kalliimpi laatu merkki. hupsista.. vuosien mittaan mun silmä on kuitenki ruvennu kiinnostuu tosta kuosista ja nyt toi on jo totaalisesti tahtoo, tahtoo osastoa. laukku on ihanan laadukas ja sopii sekä mun ikäselle että reippasti vanhemmalle. voin siis mummona marmattaa nykyajan nuorisosta vuittonin laukku olalla :).. tietäiskö kukaan paljon toi laukku noin suurinpiirtein tulis maksaa?

kuva googlen kuvahaku..

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Speedy maksaa n.450 €.

Nice Devil kirjoitti...

hei

Jos tuo anonyymin arvio pitää paikkansa niin on tosi halpa!

Listasin omille sivuilleni muotigurun antamat vinkit mihin laukkuihin kannattaa sijoittaa ja esittelen niitä vähitellen sivuillani.

hintoja en ole laittanut, alle tonnin niistä harva irtoaa :)

käy katsastamassa jos kiinnostaa !

eimie kirjoitti...

anonyymi: onx se noin halpa? mä olin ajatellu sellasta 1000€ tai enemmän. joo taas pihalla hinnoista :)

nice devil: oi, kuulostaa tosi kiinnostavalta. pitää käydä kurkkaamassa :)

Anonyymi kirjoitti...

pääset halvemmal jos lennät vaikka turkkiin tai italiaan ja ostat feikin kympillä. kymmenen liiraa eli 5 euroa ei oo paha ja lennotkin alle 1000 euroa :D

eimie kirjoitti...

saripink: joo feikki olis halvempi. mut se hajoo viikossa enkä sit voi olla lv laukku mummo.. ja jos ostaa tollasen ni on sen kyl pakko olla sit se aito versio. muutenkaa tykkää halpis laukuista :)

Anonyymi kirjoitti...

Hassua, että haaveilet "luksuslaukuista" (lue:tarkoitan lähinnä tyyriin hintaisia), jos kerta aloitit opiskelun lähihoitajaksi. Olen aina kuvitellut siellä opiskelevia jotenkin vaatimattomiksi. Itselläni on nimittäin myös varsin kallis maku, eikä se ole voinut olla vaikuttamatta myös opiskelupaikan valintaani: haen paikkaan, josta valmistuu hyvä palkkaisen työhön.