lauantai 28. kesäkuuta 2008

ostoksia..

oltiin taas tänää avon kaa kaupungilla käymässä. avolle löyty kolmet housut ja uus kitarapeli pleikalle. nyt se pelaa sitä aivan onnessaan. mulle löyty glitteristä muutama koru jotka olin jättäny torstaina kauppaan. glitterissähän saa jonku leiman korttiin jos ostaa yli kympillä joten päädyin siihen et haluun korusta sekä valkosen että mustan. hintaa 12€ ku molemmat oli sen -50%.










kaulakorut, glitter

foorumin yks kello ja koruliike on lopettamassa ja siel on siis menossa loppuunmyynti. axcentin kellot on siel täl hetkel -40% ja pakkohan niitä oli sit käydä kuolaamassa. sain sit avolta ihanan super ison valkosen kellon ja mukaan tulevat aurinkolasit. hintaa jäi alle 50€. tykkään axcentin kelloista ihan mielettömästi. ja tää oli vaan niin upee. valkosta kelloo ei viel ollukkaa mulla valikoimissa. noi aurinkolasit ei ehkä oo unelmat mut eiköhä noitki joskus voi käyttää. avo kutsu niitä günther laseiks :)










kello ja aurinkolasit, axcent

toi boksi näyttäis aika hyvält koruille. tulee seki siis käyttöön.

eilisen muovipussin sisältö oli siis se mun torstaina hehkutettu nahkatakki ja onlyn resorifarkut. sain ne avolta vuoslahjaks. resorifarkkuja en nyt viel oo kuvannu ku suunnitelmis ehkä laittaa ne huomen päälle. no lähiaikoina ainaki. nahkatakki esiintyy samassa kuvassa tän pvän asun kanssa vaikka pvällä se ei ollukkaan mukana (olisin paahtunu sen kanssa):




















nahkatakki: only
tunika: mic mac
farkut: lee
kengät: bianco
laukku: longchamp

















vihreet helmet: ninja
pinkit helmet: glitter

jäi toi tunika kyl vähä piiloon näis kuvissa. kyseessä siis se uus jonka löysin torstaina. noista sydännapeista en oikee tiiä. ei ehkä oo ihan mun tyylii. korutki ois näyttäny paremmilta ilman niitä. voi olla et nappasen ne pois ja hyödynnän jossain toisessa vaatteessa. nahkatakki on kyl sit yksinkertasesti täydellinen. just sopivan löysä. tää toimii sit syksyllä hupparin kanssa. ja ku en halunnu liian tiukkaa. se mun vaki takki on kokoo pienempi ja siis kans tiukempi. vaik se ei nyt mikää nahkatakki oo ni mun mielestä ne kuitenki muistuttaa vähä toisiaan joten en halunnu ihan samaan tarkotukseen tulevaa takkia.

huomasin et en oo vähään aikaan laittanu tänne mun käsikoruja näkyviin. on vaa jääny kuvaamatta. tänään sit päätin napata siitäkin kuvan. kyseessä siis se torstaina ostettu yksilö:













käsikoru, glitter

tänää ois ollu kauhee bilefiilis mut kaikki kaverit joko landella tai töissä. ankeeta. onneks luottobilekaveri on tulossa huomenna takas helsinkiin ja innostu ehdotuksesta et lähettäis sit viettää sunnuntaita baarin puolelle. toivottavasti pääsen siis huomenna tanssilattialle.

4 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Kivat nuo kaulakorut!:)

eimie kirjoitti...

moumou: kiitos :) itekki oon kyl aika tyytyväinen mun viimeaikasiin korulöytöihin

Anonyymi kirjoitti...

EIIIII noi kaulakorut!!! oon ettiny tollasia nyt pienen ikuisuuden (eli vajaan kuukauden..) ja en oo mistään löytäny vaik yhes vaihees niit oli joka paikas. voi räkä, tuskin enää löytyy glitteristäkään :l

eimie kirjoitti...

taru: noit valkosii oli ainaki sillo la viel foorumis iso kasa. mustista vein vikan. en tiiä miten muissa liikkeissä sit on. jotenki tuntuu et foorumist kaikki loppuu ekana.