tiistai 10. kesäkuuta 2008

hiusasiaa..

nyt oon siinä tilanteessa että hiuksille on pakko tehä jotain. en vaa kestä näit tällä hetkellä, tuntuu et joka aamu on bad hair day vaik mitä tekis. suunnitelmissa siis pätkästä aika radikaalisti. eiköhän ne kuitenki kasva vuodessa joku 10cm eli häihin mennessä pidennykset pitäis kyl jo onnistuu.

nyt siis 2 eri tyyliä mielessä. molemmat lyhyitä mut vähän eri tavalla.




















naima mora amtm:n 4(?) tuotantokauden voittaja on mun totaalinen suosikki huippumalli haussa sarjasta. ja noi hiukset on jumalaiset. mut onx noi sit kivat mekon kanssa? noi vaan oikeesti houkuttelis iha mielettömästi. ja ainaki olis jotain täysin uutta. ton keesinhän saa alas esim nätisti sivulle eli sais siitä kans romanttisen tms..














anin hiukset ovat myös huomattavasti lyhyemmät kuin omani (paitsi takaa saattaa olla aika sama). hiukset ovat nätit sekä farkkujen että mekkojen kanssa. lisäksi kampaus on erittäin helposti muokattavissa ja siitä saa sileän päätänuolevan tai sekavan rokkitukan pienellä keesillä. saattaisi olla aika huippu mun ohuessa "skanpinaavisessa" hiukslaadussa. mut onx tää kuitenki liian samanlainen ku mitä on ollu koht vuoden. haluisin taas räväyttää kunnolla (vuos sitten pätkäsin yli olkapäiden ylettyvät hiukset hetken mielijohdossa niin lyhyiks ettei niitä saanut enää edes kiinni).

kampaajalle pitäis muutenki mennä. juurikasvu alkaa olemaan sitä pituutta et tekis mieli piilottaa hiukset lippiksen alle 24/7. pitää kuitenki sinnitellä juhannuksen yli. muutenki juhannukselle iha muita hiussuunnitelmia. nelliina kerto blogissaan (nelliina.blogspot.com) miten kuiturastat ja hiukset voi itse letittää hiuksiin. kaveri on lupautunu auttaa (lyhyitä takahiuksia voi olla aika hankala lähtee ite letittää) ja tarkotus ois siis ens vkon torstaina laittaa mulle vähän ekstra pituutta blondeilla kuiduilla. sekaan pinkkejä ja blondeja rastoja. juhannuksena ei tarvii sit kauheesti välittää hiustenlaitost jos toi onnistuu. torstaina menos käymää cybershopissa ostelee noit hiuksii. niist siis varmaa enemmän ku ne on päässä. odotan kyl innolla koska ne vois kans auttaa sen aikaa ku nyt joudun odottaa tota kampaajalle pääsyä.

mun asos tilaus on kait tänää käyny oven takana. valitettavasti mä olin pääsykokeissa joten en ollu avaamassa ovea. koira ei vieläkää osaa tota oven avaamista joten sekää ei ollu vastaanottamassa pakettia. huomenna siis postiin käymään. olisin halunnu käydä jo heti kotiin tullessa mut siin vaihees matka oli kohti työpaikkaa. tänään en siis vielä pääse esittelemään uusia aurinkolaseja käytössä. juhannuksena taitaa kyl muutama niistä päästä käyttöön. ja pakkohan niitä on huomenna kokeilla..

tänään siit oli tosissaan pääsykokeet. pvän asuna on aika pitkälti toiminu treenikuteet. ei siis mitään kauheen kiinnostavaa jota pitäis kuvata. illal okei oli farkut ja punanen tunika mut en mä niitäkää nyt jaksa kuvata. neki siis vaa äkkii paniikis päälle heitetyt en esim asusteet jäi kyl kotiin täl kertaa. pääsykokeei oli kyl aika urheilupainotteiset. terveys puolelta oli vaa jotai pari väittämää. noi urheiluosuudet ei tainnu mulla mennä ihan nappiin. kuntosali on enemmän mun juttu ku joku voimistelu. eka oli siis "biip"testi. kyseessä siis juoksuharjotus jossa pitäis aina olla toisella puolella salia kun kajarista tulee piippaus. matkaa oli 20m joka aiheutti mulla suuria ongelmia. oon aina ollu paremi pitkän matkan juoksussa. lyhyellä matkalla en ehdi saada vauhtia ja sen takii toiki meni sit vähä pieleen. sen jälkee piti suunnitella joku ohjelma joka tehtiin ryhmässä. mä pidin jotai naurettavaa satujumppaa. lounaan jälkeen oli viel joku ihme esterata joka piti muistaa ulkoo. joo kyl mä sen ulkoo osasin mut ei se oikee auttanu ku en vaan osaa tehä kärrynpyörää. enkä kuperkeikkaa juoksusta. en haluu nyrjäyttää mun kättä. sekään ei siis oikeen onnistunu vaan tein sit vaa jonku perus kuperkeikan. haastattelu meni sit ihan jees. siin annoin kai ihan hyvän kuvan itestäni. mut siis tuskimpa mun nimee löytyy sisäänpäässeiden listalta. no, perjantaina lähihoitajalinjan pääsykokeisiin kuuluva psykologinen testi. toiv se menis paremmin ku toi lähihoitaja ois kai mun ykkösvalinta ja oikeesti haluisin sinne. pitää vaa toivoo et ne huolis mut et pääsisin lopettaa tuol liiketalouden puolella ku se ei oikeesti enää kiinnosta ollenkaa (siis millon se muka olis kiinnostanu??).

kuvat googlen kuvahaun kautta löydetty..

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Toi Naiman kuontalo on ehkä kaikesta huolimatta hivenen looan hankala, sanoisin että Anin malli.

MouMou kirjoitti...

Ihailin noita Naiman hiuksia aikoinaan, mutta hankalathan ne ovat. Tai siis yksipuoliset. Ota Ani.:)

eimie kirjoitti...

enskumuisku: joo myönnetään et ne saattaa olla vähä vaikeet ym. anin malli on kyl tosi helpon näkönen. siis helppo hoitonen. täst tulee vaikee päätös.. ellen ota vähä molempia..

moumou: niinhä ne on. rupesin just miettii et pitäskö leikkaa toi ani mut lisätä siihe vähä sitä keesii, siis sillee et jäis päältä vähä pidemmäks. pitää varmaa ottaa noi kuvat mukaa kampaajalle ja pähkäillä sit sen kanssa ei miten tehää..

Jenni Ukkonen kirjoitti...

Nuo Naiman hiukset oli kyllä tosi makeat! Itse en kyllä uskaltaisi noin lyhyeksi leikata, vaikka ajatuksella onkin kiva leikkiä ;)

eimie kirjoitti...

jenni!: joo myönnetään et ne on aika lyhyet. tosin kasilla leikkasin hiukset n.5cm lyhyiks. ei kyl sillo oikee toiminu ku en tienny about mitään hiuksien laittamisesta. ne siis oli aina iha sekasin ja sojotti suoraan pystyssä. harmi et siit ajast ei löydy kuvaa..