maanantai 30. kesäkuuta 2008

lintsi..

oltiin eilen avon kaa lintsillä. ihanan vähän porukkaa ku sää aamulla vaikutti vähä viileemmältä. oli kyl taas ihan mielettömän hauskaa juosta laitteesta toiseen ja viettää rento pvä ulkona. avo sai mut jopa ylipuhuttuu siihen uuteen laitteeseen. ihan kiva se oli. mä oon siis ehkä vähä mamo eikä mua saa esim pää alaspäin laitteiin raahattuu sitte millään. ei vaa oikee oo mun juttu. enterprise okei oli ihan huippu mut siinki ehin käydä vaa kerran ku seuraavana vuonna se oli jo kadonnu sieltä. eikä wikipedias enää lue mitään siitä uudesta jota ainaki lupailtii sinne.

jossain vaihees pvää mä bongasin aika monella sellasen super söpön kroko pehmon. kun kyseessä on pehmolelu mä oon ihan mahoton. avo seuras perässä ku mä juoksin ympäri lintsii metsästämässä sitä kojuu mistä krokon sais omaks. lopulta menin kysyy joltain lapsiperheeltä et mistä niitten krokot oli peräisin. löytyhän se paikka ja avo voitti mulle sen ihanan krokon. mä sain päävoiton. joku 60cm korkee laamapehmo. huippu söpö kyl. naureskelin kojult poistuessa et en sit pienempää pehmoo viittiny sielt hankkii. laitteet jäi nimittäin siin vaihees vähä vähiin. mustekalas piti okei kyl viel käydä ku se on mun lemppari. ja hyvinhän se laama siinä vieressä istu. hip hopis (lastenlaite..) käytii kans ja sen ajan laama vietti avon repun päällä. ihmiset katto vähä pitkää ku raahasin pehmon bussiin. mut ei se oo niin justiinsa..

tultii himaa joskus ysin aikaan ja about tuntii myöhemmin kaveri tuli meille ja pidettiin singstar & rock band ilta. kaveri lähti joskus puol 3 aikoihin et en siin vaihees enää jaksanu tehä postausta.

eilen oli päällä ne uudet resorifarkut. vähä sellane fiilis et ois voinu ottaa koon pienemmät. nää on nimittäin vähä löysät. ei pitäis kokeilla farkkuja leggareitten päälle mutku toi on se koko mitä käytän melkeen aina ni en mä siel sovituskopissa edes ajatellu et ottaisin pienempii housuja.. tosin ihan kiva välillä käyttää vähä löysempii farkkuja. kuvissa ei kyl edes nää et ne ois löysät.




















farkut: only
huppari: only
kengät: bianco
takki: vero moda
laukku: longchamp
kroko ja laama pehmot: lintsi

avo otti must jotain kuvii laitteissa. useimmat tosin aika mielenkiintosia.. mustekalan saldo on jotain pelleilyä ennnen laitteen käynnistymistä ja sen jälkeen erittäin suttusia kuvia josta näkee ehkä mun käden..















tää kuva oli vaan pakko laittaa. hiukset niin koomisen näköset.. kuva siis otettu kahvikuppi laitteesta (mentiin laitteeseen vaa kuvien takia). tässä näkyy mun kaulakoru vähän paremmin ku tos ylemmässä kuvassa. tosin se on väärinpäin, oikeesti se on valkonen mut se tykkää kääntyy noin päin. kyseinen koru on ostettu taiteiden yöstä 07. oltiin kattomassa ku noit koruja tehtiin ja mä päätin sit ostaa yhen. hinta tais olla about 2€.

yritän saada viel illalla aikaseks yhen postauksen. saattaa kyl mennä aamuun. ku jos oisin tänään ihana avovaimo ja tiskaisin ku avo on töissä ja tulee vast myöhään kotiin.

Ei kommentteja: