torstai 19. kesäkuuta 2008

barbie hair is not my thing..

tänään siis laitettiin pidennykset päähän. oli kyl aika mielenkiintosta istuu siin tuolissa ku kaveri vaa kiroili ku se ei saanu niit kunnolla. ens kerral laitan nää kyl vähän pidempiin hiuksiin. meinaa lyhyet hiukset ei oikee peitä noit letitettyi kohtii ja lopputulos on aika järkky ilman esim lippistä. lopputulos oli siis kaikkee muuta kun aito. olin jotenki tosi vaikeena ku lähin töihin. kotiin tullessa oli pakko ottaa ne pois ku rupes ahdistaa niin pahasti. (älä m jooko nirhaa mua, olit niin kultanen ku suostuit laittaa ne mulle vaik sul on kipee käsi ja sit mä meen repii ne pois jo ekana iltana).
noi rastat on kyl tosi ihanat ja niit aijon kyl käyttää jatkossaki. blondit kuidut on vaa niin teko ku ne kiiltää 10m päähän. mietin et jos joskus ostaisin sellast värillistä kuituhiusta jota voi ite rastottaa ja ommelle oman hiuksen joukkoon. vois olla aika cute. mut se toteutetaan sit vaik vähä myöhemmin. tai sit oikeesti meen sinne kampaajalle ja pätkäsen hiukset iha kunnol. oon nyt miettiny jotai naiman ja anin välimaastoo. piirrään jossai vaihees kuvan ja laitan tänne esille.

pidennyksistä ei tullu yhtäkään järkevää kuvaa. enkä tajunnu stadissa ottaa kuvaa siit ku yritin piilotella niit. siit ois varmaa tullu aika koominen.

mun öm no, melkeen pomo oli tänään tosi kiva. soitti joskus vähä viiden jälkee et ku on niin hiljasta ni suljetaa jo kuudelt. normisti ois siis ollu kasiin. lähettii sit avon kaa stadiin käymään ku mul teki mieli juustokakkua. käytii coffee houses syömäs kakkupalat ja mä sain viel cafe mocan (seuraavat 2vkoo hikoillaan salilla).













herkuttelua..

kahvin jälkee käytii pörrää vähä ympäri kaupunkii (ja mä yrtin piilotella mun fekkihiuksii takin ja lippiksen avulla). käytii koruosastolla ja avo piristi mua uudella snö of sweden korulla. kyseessä käsikoru joka näyttää jääpaloilta. love it..










snö of sweden koru..

oon ainaki melkeen saanu pakattua ja koht pitäis painuu nukkumaan. isä tulee aamul hakee meijät ja heittää tuusulaan. mennään siis avon porukoitten mökille. kitty jää isälle hoitoo ku se ei ikinä siel mökil oo ollu ni sil vois tulla paniikki ku se ei nää missä se on. trimmeri lähtee isän ja koiran mukana joten jos hyvin käy meil on sunnuntaina kynitty koira.

hyvää juhannusta kaikille. palaan mökiltä sunnuntaina ja eiköhän sillon oo taas jotain kuvia asuista ym. harmi etten viel oo hankkinu sitä mokkulaa. kone ois voinu olla mökillä ihan kiva. varsinki ku tää on 12,1" joten sen sais jopa helposti pakattua laukkuun. mut täl kertaa se jää kai sit kotiin.. mitä hyötyy on koneesta ilman nettii??

Ei kommentteja: