keskiviikko 11. kesäkuuta 2008

materialisti..

haaveilen taas sadasta uudesta asiasta. tässä muutama asia mitkä tekis mieli hakee kotiin just nyt..

ompelukone.











haluun oman ompelukoneen. jos vaik sit oppisin ku taikaiskusta ompelee ja voisin tehä kaikkii ihanii muokkauksia mun vaatteisiin. yleensä raahaan kaikki muutosta tarviivat kuteet mummolle joka siis on ammatiltaan ompelija. ei vaa aina viittis kiusata sitä. tietenki ompelukoneen pitäis olla hyvän näkönen, pinkki ois niin suoraan mun unelmista..

pinkki mittanauha..











joo tiedetään, tää on niin turha. mut miks mä en löydä tällasta?? en tykkää siit perus keltasesta jos on toisel puolel punasta ja vihreetä ja.. pinkki mittanauha toimis tosi hyvin mun unelmien ompelukoneen kaverina. jos siis joku tietää mistä tollasen saa ni vihjeet otetaan vastaan..

alushame..








oon jo pidemmän aikaa miettiny alushameen ostamista. tosin jos ois toi ompelukone ni voisin tehä itekki. kuvan alushameet on punanaamiosta eikä mitenkään kauheen kalliita. ne vois toimii ainaki näin aluks.

niittivyö..








joo myönnetään, mul on kyl niittivöitä jo kotona. mut ne on sellasii jos niitit on kiinni toisissaan. ja ihan liian ohuita. suunnitelmissa siis carrien ihana mekko niittivyö yhdistelmä satc leffassa..

pitsiset polvisukat..













haluun jotain huippu tyttömäistä. voguel on kai ainaki joitan ihan kivan näkösiä. ois kiva löytää sekä mustat että valkoset. huomenna ois tarkotus mennä metsästää kyseisiä sukkia..

kaikki kuvat googlen kuvahaku..

2 kommenttia:

Christina kirjoitti...

Minäkin tarvitsisin kunnon alushameen. Ja mieluiten jonkun muhkean, jolla saisi mekkojen ja hameiden helmoihin kunnon muotoa. :)

eimie kirjoitti...

christina: joo samanlaista mäki metsästän. joskus vuosii sitten sain mun tädiltä alushameen mut sen oon tainnu heittää menee. siihe aikaa en oikee tajunnu alushameen ideaa. nyt harmittaa..