keskiviikko 4. kesäkuuta 2008

kenkiä..

eli nyt siis pitäis päättää mitkä kengät menee päälle pinkin mekon kanssa lauantaina. vaihtoehtoja ois mut en tiiä toimiiko ykskään yksilö (oisko tää hyvä tekosyy ostaa taas uudet kengät?).
















onx pinkit kengät ja pinkki mekko ihan liikaa?
















ruskee ja pinkki on mun mielestä tosi nätti yhdistelmä. mut onx nää liian latteet?
















sininen ja pinkki ois ainaki räväkkä.. liian räväkkä? mustat vois toimii..
















lisää mustia vaihtoehtoja. kuva näköjää vähä ylivalottu tai jotain..

huomenna ois tarkotus siivoo ni sillon saattaa löytyy viel muutama vaihtoehto. ainaki yhet kengät on edelleen karkuteillä. mut niistä sit lisää jos ne löytyy..

huomenna ois viimenen koulupvä. ens vkol urheilu&terveys alan pääsykokeet sekä psykologiset testit lähihoitaja linjaa varten. toiv menee hyvin. huomenna kirjaesitelmä enkä oo viel edes alottanu esitelmän suunnitteluu. ja se siis videoidaan. teen tän aina. mut ei se mitään, oon nimittäin lukenu kyseisen kirjan n.5 kertaa eli osaan sen melkee ulkoo. kirjailiast pitäis vaa löytää jotai kerrottavaa. ja vähä pistää muistiin tärkeimpiä tapahtumia kirjasta et jos meen iha lukkoon ni en mee iha sekasi.

loppuun vielä eilinen asu. tiedän et noi törkeen klooratut farkut ei nyt oo ehkä ne hehkeimmät. ite ostin noi joku puol v sitten hetken mielijohteessa. ne ei vielkää tunnu omilta joten ne oli nyt ekaa kertaa käytössä. oon vähä kade mun kaverin samantyyppisist farkuista. ne on nimittäin haalistunu jo kokonaan kovassa käytössä. vaaleen ja tumman välillä ei siis oo enää mitään kauheen suurta eroo. sillee noi on aika upeet. mun farkuissa siihe taitaa mennä n.10 vuotta.. mut siis takas eiliseen. jotenki noi farkut ainaki mun mielestä sopi toho asuun.





















mekko: vero moda
farkut: fiorella (mitä mä ees oon tehny kyseisessä kaupassa?)















sukat: seppälä
kengät: spiritstore/ bianco (taas vaihteeks)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ikä 23 vuotta ja käytät sanaa "onx" enemmän kuin viistoista kesäset.